dc.contributor.advisor |
Škarka, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kadlčková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:59:44Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3521
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na merchandising luxusních prodejen MaxMara. Smyslem této práce je poukázat na různé způsoby merchandisingu při prezentaci luxusních oděvů a doplňků. Bakalářská práce je rozdělena do dvou stěžejních částí: teoretické a praktické. První část se zaměřuje na integrovanou marketingovou komunikaci a na její složky: reklama, direct marketing, sponzoring, public relations a hlavně na podporou prodeje, do které merchandising patří. Dále je pak práce zaměřena na vysvětlení pojmu merchandising, franchising a jeho výhod a nevýhod. V praktické části jsou popsány pravidla pro vystavová-ní a jejich názorné ukázky.V poslední části bakalářské práce jsou popsány různé návrhy, které by mohly pomoci ke zdokonalení merchandisngu společnosti MaxMara na českém trhu. |
cs |
dc.format |
52 s., 4s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2080936 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2037 |
|
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
luxusní prodejny s oděvy
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
franchising
|
cs |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
luxurious outlets
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
franchising
|
en |
dc.title |
Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara |
cs |
dc.title.alternative |
Merchandising of luxurious MaxMara shops |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor work as focuses on luxurious merchandising in the MaxMara shops. The pur-pose of this work is to show various ways of merchandising by presenting luxurious clothes and accessories. The bachelor work is seperated into two fundamental parts: theoretic and practical. The first part focuses on integrated marketing communications and it's elements.: advertising, direct marketing, sponsoring, public relations and sales promotions, which concludes merchandising. Then the work focuses on explaining the notion of merchandi-sing, franchising and it's advantages and disadvantages. In the practical part it describes the rules for exhibiting and it's ilustrations. The last part concludes with ways with which im-provements can be achieved in the merchandising of the MaxMara company in the Czech market. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2627
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
E |
|