Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Indra, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-15T02:49:14Z
dc.date.available 2010-07-15T02:49:14Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3502
dc.description.abstract Práce Komplexní analýza Corporate Identity firmy T-Mobile srovnává teoreticky zpracova-né poznatky s Corporate Identitou již zavedené společnosti. Autor nejdříve popisuje vý-znam pojmu Corporate Identity a jeho součástí. V této části jsou zpracovány dostupné teo-retické poznatky o dané problematice a naznačena očekávání těchto poznatků aplikovaných v praxi. Ve druhé části práce se autor zabývá komplexní analýzou corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s. a využívá k tomu konkrétní podklady. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 2245835 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate identity cs
dc.subject podniková kultura cs
dc.subject corporate communications cs
dc.subject corporate design cs
dc.subject pro-dukt cs
dc.subject značka cs
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject Corporate identity en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate communications en
dc.subject corporate design en
dc.subject product en
dc.subject brand en
dc.subject visual style en
dc.title Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s. cs
dc.title.alternative Complex analysis of T-Mobile Czech Rpeublic a.s. corporate identity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The work Complex Analysis of T-Mobile Czech Republic a.s. Corporate Identity theoreti-cally describes known facts about corporate identity and compares them with on market already established company. In first part is author presenting the explanation of corporate identity itself and its components. In second part of this work is author describing the cor-porate identity of T-Mobile Czech Republic a.s. in deep analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4855
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
indra_2007_bp.pdf 2.141Mb PDF View/Open
indra_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
indra_2007_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account