dc.contributor.advisor |
Staněk, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Šulák, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:44:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3490
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem spojovací geometrie použité pro spojení hydraulického konektoru a příruby palivového modulu, který je vyráběn ve firmě Robert Bosch České Budějovice. Komplet příruby pak je vyroben obstříknutím hydraulického konektoru. Navržená spojovací geometrie musí zajišťovat pevný a těsný spoj po celou dobu životnosti tohoto modulu. Příruba a konektor jsou vyráběny z rozdílných granulátů POM, pro přírubu je použit konvenční granulát POM, konektor je pak vyroben z elektrostaticky vodivého nebo tepelně stabilizovaného POM. Cílem diplomové práce je provedení literární studie, navržení spojovací geometrie a otestování spoje. Součástí diplomové práce je i analýza vstřikovacího procesu. |
cs |
dc.format |
100 s., 9 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
12330811 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 25.05.2009 |
|
dc.subject |
vstřikování
|
cs |
dc.subject |
spojování plastů
|
cs |
dc.subject |
POM
|
cs |
dc.subject |
insert moulding
|
cs |
dc.subject |
injection moulding
|
en |
dc.subject |
joining of plastics
|
en |
dc.subject |
POM
|
en |
dc.subject |
insert moulding
|
en |
dc.title |
Vývoj geometrie pro spojování plastových dílů |
cs |
dc.title.alternative |
Design of a joining geometry for connecting of a plastics parts |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drga, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the design of a joining geometry, which is used for connecting of a hydraulic connector and a fuel module flange, which is made by Robert Bosch České Budějovice. The flange set is made by insert moulding technology. This geometry has to provide tough and tight joint for all lifetime of the fuel module. Flange and connector are made from different POM granulates, the flange is made from a conventional POM and the connector is made from an antistatic or temperature stabilized POM. The goal of this master thesis is to perform a literary work, to design of the joining geometry, to put the joint to the tests. An analysis of moulding process is component of the master thesis too. |
en |
dc.description.department |
Ústav výrobního inženýrství |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/206
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Konstrukce technologických zařízení |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological Equipment Construction |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
5507
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|