dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Žídek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:39:39Z |
|
dc.date.available |
2017-04-20T23:00:33Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3479
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvořit strategický marketingový plán pro vinařskou společnost Livi Dubňany. Teoretická část práce nastiňuje současnou situaci ve vinařském marketingu v České republice a představuje firmu Livi. Přibližuje její vznik a vývoj, komerční praxi a marketingové a komunikační principy, jimiž je řízena. Analytická část seznamuje s analýzou vnitřního prostředí Livi a vlivu konkurence, dále pak autor zmiňuje možnosti, jak využít silné stránky a příležitosti firmy i regionu. Projektová část přináší návrh řešení situace společnosti na trhu v podobě strategického marketingového plánu, který je zaměřen především na komunikační mix. |
cs |
dc.format |
70 s., 20 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
9492740 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017 |
|
dc.subject |
Klíčová slova: vinařství
|
cs |
dc.subject |
Livi Dubňany
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
řízená degustace
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
příležitosti
|
cs |
dc.subject |
vinařské stezky
|
cs |
dc.subject |
Vinařský fond
|
cs |
dc.subject |
strategický plán
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Keywords: vini-market
|
en |
dc.subject |
Livi Dubňany
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
directive degustation
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
opportunity
|
en |
dc.subject |
vini-lines
|
en |
dc.subject |
Vini foundation
|
en |
dc.subject |
strategy scheme
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of vini-company Livi Dubňany |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this work is to create marketing scheme for a vini-company of Livi Dubňany. The teoretical part outlines nowadays set-up in the vine market in the Czech Republic and presents the company of Livi. It outlines the origin of the company, its developement, comercial practise and operating marketing and communication principles. The analytical part acquiants with analysis of internal situation of Livi with an influance of competition. The author refers about possibilities how to profite strong aspects and opportunities of the company and region. The project part brings a proposal how to solve the situation on the market with a view to strategy marketing scheme, which takes aim at communication mix above all. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4985
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|