Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Boháčová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:08Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:08Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34656
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby. Práce začíná teoretickou částí, která se zabývá definováním konkurence a také analýz prostředí podniku, analýza SWOT a Porterova analýza. Následuje část praktická, která v úvodu představuje firmu Prontaprint a na to navazuje analýza jejího prostředí. Dále jsou představeny jednotlivé konkurenční podniky, po kterých následuje celkové hodnocení a výsledky Mystery Shoppingu. Poté je konkurence analyzovaná prostřednictvím cen, na základě kterých bude zjištěn největší konkurent. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení postavení podniku vůči konkurenci, vycházející z výsledků zjištěných pomocí již zmíněných analýz a výzkumu. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.format.extent |
1853740 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
Mystery Shopping
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's Analysis
|
en |
dc.subject |
Mystery Shopping
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby |
|
dc.title.alternative |
Competition Analysis for the Company Prontaprint Focused on Selected Services |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šilhánová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is Competition Analysis for the Company Prontaprint Focused on Selected Services. The thesis opens with theoretical part which is focused on defining competition as well as analysis of the company's enviroment, SWOT analysis and Porter's analysis. The next is practical part which introduces the firm Prontaprint and this is followed by analysis its enviroment. The competitors are introduced in the next chapter. Following chapter deals with Mystery Shopping and then there is price analysis of the competition which helps with determining the biggest competitor. Finally there are suggestions and recommendations for improving the position of the company which are based on results evaluated by using the above-mentioned analysis and research. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40958
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account