Návrh produktu seniorského cestovního ruchu pro cestovní kancelář Rapant, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Barcuchová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:08Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:08Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34654
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je návrh vhodného produktu seniorského cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován cestovní ruch. Další kapitoly jsou věnovány marketingovému výzkumu, marketingovému mixu, tvorbě produktu a specifikacím seniorského cestovního ruchu. Praktická část je věnována vyhodnocení marketingovému výzkumu a následnému navržení vhodného produktu. |
|
dc.format |
71 s. (81 217 znaků) |
|
dc.format.extent |
1385601 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
seniorský cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
tvorba produktu
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
senior tourism
|
en |
dc.subject |
product creation
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Návrh produktu seniorského cestovního ruchu pro cestovní kancelář Rapant, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Product Design of Senior Tourism for Travel Agency Rapant, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šilhánová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to design a suitable product of senior tourism. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part tourism is defined. Next chapters deal with marketing research, marketing mix, product creation and specification of senior tourism. The practical part is devoted to evaluation of marketing research and the subsequent design of a suitable product. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40956
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account