Otázka estetiky a problematika kýče v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Otázka estetiky a problematika kýče v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Hadašová, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:07Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:07Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34649
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá otázkou estetiky v rámci reklamy a důrazem na důležitost uměleckého zpracování reklam, a to nejen v historickém kontextu. Zároveň si klade otázku, jakou roli zastává v reklamě kýč, je-li jeho role důležitá, nebo by bylo možné se užití kýče v reklamě vyhnout. Důležitou součástí práce je také souvislost mezi uměním a reklamou a otázka možné symbiózy těchto dvou odvětví. Okrajově se tato práce zabývá také působe-ním reklamy na estetiku veřejného prostoru.
dc.format 73 s.
dc.format.extent 2276821
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject estetika cs
dc.subject kýč cs
dc.subject umění cs
dc.subject veřejný prostor cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject aesthetics en
dc.subject kitch en
dc.subject art en
dc.subject public space en
dc.title Otázka estetiky a problematika kýče v reklamě
dc.title.alternative The Question of an Aestetics and a Kitsch in an Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the question of aesthetics and kitch in the context of adver-tising, not only in historical context. At the same time it raises the question of what role advertising plays in kitsch and i fit is possible to avoid the kitch in advertising. An impor-tant part of the work is also a relationship between art and advertising , and the question of their possible symbiosis. This thesis also marginally deals with the aesthetics of public spa-ce.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40948
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
hadašová_2015_dp.pdf 2.171Mb PDF View/Open
hadašová_2015_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
hadašová_2015_op.doc 160Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account