Komunikační strategie Ligy lidských práv na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Ligy lidských práv na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Petrucha, Dan
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:05Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:05Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34633
dc.description.abstract Práce pojednává o neziskové organizaci Liga lidských práv, která se zabývá dodržováním základních práv v České republice a její komunikaci na internetu. Obsahuje stručné představení vzniku a historie organizace a jejího předmětu činnosti. Dále pak analýzu cílových skupin na internetu, analýzu segmentace trhu a analýzu corporate identity. V praktické části je na základě rozhovorů se zaměstnanci zpracována také SWOT analýza stávající komunikace na internetu a analýza komunikačních trendů zahraničních neziskových organizací. Projektová část obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení komunikace organizace na internetu prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí.
dc.format 89
dc.format.extent 6806734
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Liga lidských práv cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject corporate communication cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject public relations cs
dc.subject internet cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject League of Human Rights en
dc.subject a non-profit organization en
dc.subject communication strategy en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate communication en
dc.subject market segmentation en
dc.subject public relations en
dc.subject internet en
dc.subject marketing communications en
dc.subject social networking en
dc.title Komunikační strategie Ligy lidských práv na internetu
dc.title.alternative The Communication Strategy of the League of Human Rights on the Internet
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The work deals with the NGO League of Human Rights, which deals with fundamental rights in the Czech Republic and its communication on the Internet. It contains a brief history of the organization, its objects, analysis of the target groups on the Internet, analysis of market segmentation and analysis of corporate identity. In the practical part is prepared SWOT analysis of the existing communication on the Internet based on interviews with staff and analysis of communication trends of foreign NGOs. The project part contains concrete proposals for improving communication organizations on the Internet through websites and social networks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40920
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
petrucha_2015_dp.pdf 6.491Mb PDF View/Open
petrucha_2015_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
petrucha_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account