Komunikační strategie Ligy lidských práv na internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Petrucha, Dan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:05Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:05Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34633
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o neziskové organizaci Liga lidských práv, která se zabývá dodržováním základních práv v České republice a její komunikaci na internetu. Obsahuje stručné představení vzniku a historie organizace a jejího předmětu činnosti. Dále pak analýzu cílových skupin na internetu, analýzu segmentace trhu a analýzu corporate identity. V praktické části je na základě rozhovorů se zaměstnanci zpracována také SWOT analýza stávající komunikace na internetu a analýza komunikačních trendů zahraničních neziskových organizací. Projektová část obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení komunikace organizace na internetu prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. |
|
dc.format |
89 |
|
dc.format.extent |
6806734 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Liga lidských práv
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
corporate communication
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
League of Human Rights
|
en |
dc.subject |
a non-profit organization
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
social networking
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Ligy lidských práv na internetu |
|
dc.title.alternative |
The Communication Strategy of the League of Human Rights on the Internet |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the NGO League of Human Rights, which deals with fundamental rights in the Czech Republic and its communication on the Internet. It contains a brief history of the organization, its objects, analysis of the target groups on the Internet, analysis of market segmentation and analysis of corporate identity. In the practical part is prepared SWOT analysis of the existing communication on the Internet based on interviews with staff and analysis of communication trends of foreign NGOs. The project part contains concrete proposals for improving communication organizations on the Internet through websites and social networks. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40920
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account