Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Šindlářová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34612
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce "Využití sociálních sítí se zaměřením na společnost České aerolinie" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro marketingové komunikace v aeroliniích. Úvodní teoretická část je věnována sociálním sítím a jejich využitelnosti pro účely marketingové komunikace, dále pak principům marketingové komunikace na sociálních sítích ve specifickém prostředí aerolinií. Praktická část je poté zaměřena na konkrétní letecké společnosti. Metodou komparativní analýzy je hodnocena efektivita jejich komunikace na sociálních sítích. V projektové části je následně představena komunikační strategie, která využívá zjištěných nedostatků coby příležitostí ke zlepšení, a zároveň se volně inspiruje některými aktivitami na sociálních sítích konkurenčních aerolinek s ohledem na reálné možnosti Českých aerolinií. |
|
dc.format |
86 s. (155 239 znaků) |
|
dc.format.extent |
3174259 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aerolinie
|
cs |
dc.subject |
České aerolinie
|
cs |
dc.subject |
KLM
|
cs |
dc.subject |
British Airways
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instragram
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
airlines
|
en |
dc.subject |
czech airlines
|
en |
dc.subject |
Lufthansa
|
en |
dc.subject |
KLM
|
en |
dc.subject |
British Airways
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.title |
Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie |
|
dc.title.alternative |
The Social Media in Airlines with a Focus on the Czech Airlines |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis "The Use of social networks with a focus on the company of Czech Airlines" is to explore the use of social networks for marketing communication in the airways. The theoretical part is devoted to social networks, their use for marketing communications and the principles of marketing communication on the social networks in the specific airlines environment. The practical part is then focused on particular airlines. The effectiveness of their communication strategy on social networks is analyzed by using the comparative analysis method. The project part presents a communication strategy that utilizes identified imperfections as opportunities for improvement and is loosely inspired by some of the social network activities using by competing airlines with respect to the real possibilities of Czech Airlines. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40865
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account