dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Steinmetzová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34611
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá efektivitou online marketingu jako jedním z důležitých nástrojů komunikačního mixu. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, zkoumá specifika této formy komunikace, jeho postavení v komunikačním mi-xu a představuje jednotlivé nástroje. Praktická část zahrnuje analýzu efektivity online mar-ketingu ve vybrané společnosti se zaměřením na jednotlivé nástroje. Projektová část nava-zuje na konkrétní zjištění z praktické části a navrhuje ideální formu online komunikace dané společnosti, která povede k maximalizaci efektivity a získání co největšího počtu kontaktů, které společnost očekává. |
|
dc.format |
116 s. (177 345 znaků) |
|
dc.format.extent |
2942638 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Online komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
komuni-kační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza sekundárních dat
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
nástroje online marketingu
|
cs |
dc.subject |
vyhodnocení efektivity komunikace
|
cs |
dc.subject |
cíle online komunikace
|
cs |
dc.subject |
Online communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
communi-cation mix
|
en |
dc.subject |
analysis of secondary data
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
online marketing tools
|
en |
dc.subject |
evaluation of the effectiveness of communication
|
en |
dc.subject |
online communication goals
|
en |
dc.title |
Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE |
|
dc.title.alternative |
The Effectiveness of Online Communication in 2N TELEKOMUNIKACE |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the efficiency of online marketing as one of the important tools of communication mix. The first part summarizes theoretical knowledge of internet marketing, examines the specifics of this form of communication, its position in a communication mix and presents the online channels. The practical part includes an analysis of the effectiveness of online marketing in the chosen company with a focus on the online channels. Project part builds on the findings of the practical part and describes the ideal strategy of online com-munication, which will maximize the efficiency and maximize the number of contacts, which the company expects. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40863
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|