Image Římskokatolické církve v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Sís, David
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:00Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34610
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá image Římskokatolické církve v ČR. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na téma marketing církve a specifikace, marketing neziskových organizací, marketing služeb a image. V praktické části se pojednává o církvi, o jejím hlavním poslání pro společnost a komunikačních prostředcích. Následně se analyzuje dotazník a kvalitativní skupinový rozhovor. V projektové části, na základě poznatků z teoretické a praktické části, se segmentuje celek na cílové skupiny, které jsou následně charakterizovány a navrhují se možnosti komunikační strategie. |
|
dc.format |
89 s., 111 036 znaků |
|
dc.format.extent |
2728994 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
marketing církve
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
církev
|
cs |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
church marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
church
|
en |
dc.title |
Image Římskokatolické církve v České republice |
|
dc.title.alternative |
The Image of the Roman Catholic Church in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the image of the Roman Catholic Church in the Czech Republic. The theoretical part is based on literature search on the topic of church marketing and its specifications, marketing of non-profit organizations, marketing of services and image. The practical part is focused on church, its main mission for society and its communication tools. Consequently, this thesis analyses a questionnaire and qualitative group interview. In the project part, based on the obtained data from the practical and theoretical part, the complex is segmented into the target groups, which are subsequently described and possibilities of communication strategy are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40862
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account