dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Sedláčková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:00Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34609
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje mediím a začleněním reklamy do komunikačního mixu. Blíže se zabývá psychologií reklamy, emocemi a jejich silné vazbě na sociální reklamu, bez kterých by patrně nedokázala naplnit svůj účel a poslání. Práce se věnuje reklamním apelům, kdy dominantním pro reklamy na bezpečnost silničního provozu je především apel strachu. Cílem práce je analyzovat oblast sociální reklamy se zacílením na bezpečnost silničního provozu a popsat principy, na kterých se zakládá. Na základě teoretických znalostí a následným vyhodnocením kvalitativního šetření metodou focus group, popsat působení emocionálních apelů v této oblasti reklamy, a pokusit se vyvodit relevantní závěry a doporučení. |
|
dc.format |
100 s. (148 101 znaků) |
|
dc.format.extent |
3441737 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
regulace reklamy
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
emocionální apely
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
TV advertising
|
en |
dc.subject |
regulation of advertising
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
emotional appeals
|
en |
dc.subject |
traffic and road safety
|
en |
dc.title |
Apely v televizní reklamě |
|
dc.title.alternative |
The Appeals in the TV Advertising |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with media and the integration of advertisements into the communication mix. Its focus is on advertising psychology and emotions and their strong link to social advertising, without which it would apparently fail to fulfil its purpose and mission. The work is devoted to advertising appeals, where the importance of road safety advertising is primarily a fear appeal. The aim is to analyse the area of social advertising, with emphasis on road safety, and to describe the principles on which it is based. On the basis of theoretical knowledge and subsequent evaluation of the qualitative survey using the focus group method, it describes the effect of emotional appeals in this field of advertising, and tries to draw relevant conclusions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40861
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-23 |
|