Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Miklík, Petr
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:59Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:59Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34604
dc.description.abstract Cílem diplomové práce na téma Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky je návrh komunikační strategie. Teoretická část se zabývá vytyčením odvětví on-line busi-nessu a možnými způsoby propagace na internetu. Analytická část práce blíže specifikuje a porovnává jednotlivé druhy slevových portálů a jejich způsoby komunikace. Kvantitativním dotazníkovým šetřením zjišťuje názory uživatelů těchto portálů a zjišťuje jejich vnímání. Na základě zjištěných informací v předchozích částech, projektová část navrhuje komunikační strategii a další způsoby propagace portálu Kupi.cz.
dc.format 95 s. (112 780 znaků)
dc.format.extent 4480732
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Slevové portály cs
dc.subject akční letáky cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject SEO cs
dc.subject PPC cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject iletaky.cz cs
dc.subject Akcniceny.cz cs
dc.subject Kupi.cz cs
dc.subject Discount Portals en
dc.subject Action Leaflets en
dc.subject On-line Marketing en
dc.subject SEO en
dc.subject PPC en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject iletaky.cz en
dc.subject Akcniceny.cz en
dc.subject Kupi.cz en
dc.title Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
dc.title.alternative The Marketing and Promotion of Discount Portals with Promotion Leaflets
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis on topic of The Marketing and Promotin of Discount Portals with Promotion Leaflets is suggestion of communication strategy. The theoretical part is about defining branches of online business and possible ways of promotion on the internet. The analytical part specify and compare every kind of discount portals and their ways of com-munication. By method of quantitative questionnaire survey seek the views of users of the-se portals and explores their perceptions.Based on the information in the previous sections, projecting part of the thesis suggests a communications strategy and other methods of promotion portal Kupi.cz.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40856
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
miklík_2015_dp.pdf 4.273Mb PDF View/Open
miklík_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
miklík_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account