Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Miklík, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:59Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34604
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky je návrh komunikační strategie. Teoretická část se zabývá vytyčením odvětví on-line busi-nessu a možnými způsoby propagace na internetu. Analytická část práce blíže specifikuje a porovnává jednotlivé druhy slevových portálů a jejich způsoby komunikace. Kvantitativním dotazníkovým šetřením zjišťuje názory uživatelů těchto portálů a zjišťuje jejich vnímání. Na základě zjištěných informací v předchozích částech, projektová část navrhuje komunikační strategii a další způsoby propagace portálu Kupi.cz. |
|
dc.format |
95 s. (112 780 znaků) |
|
dc.format.extent |
4480732 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Slevové portály
|
cs |
dc.subject |
akční letáky
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
iletaky.cz
|
cs |
dc.subject |
Akcniceny.cz
|
cs |
dc.subject |
Kupi.cz
|
cs |
dc.subject |
Discount Portals
|
en |
dc.subject |
Action Leaflets
|
en |
dc.subject |
On-line Marketing
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
iletaky.cz
|
en |
dc.subject |
Akcniceny.cz
|
en |
dc.subject |
Kupi.cz
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky |
|
dc.title.alternative |
The Marketing and Promotion of Discount Portals with Promotion Leaflets |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis on topic of The Marketing and Promotin of Discount Portals with Promotion Leaflets is suggestion of communication strategy. The theoretical part is about defining branches of online business and possible ways of promotion on the internet. The analytical part specify and compare every kind of discount portals and their ways of com-munication. By method of quantitative questionnaire survey seek the views of users of the-se portals and explores their perceptions.Based on the information in the previous sections, projecting part of the thesis suggests a communications strategy and other methods of promotion portal Kupi.cz. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40856
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account