Webová prezentace reklamních agentur
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Machát, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:59Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34603
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá webovou prezentací reklamních agentur. V teoretickém rámci práce jsou uvedeny jednotlivé formy internetového marketingu a podrobně popsány části webové prezentace. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost reklamních agentur včetně specifik jejich webů. Praktická část se zabývá SEO analýzou a srovnávací analýzou pěti největších reklamních agentur působících na českém trhu. Obě šetření jsou vyhodnocena a následně jsou popsány silné a slabé stránky jednotlivých prezentací. Projektová část řeší návrh optimální webové prezentace, který vychází ze skutečností zjištěných v prováděných analýzách praktické části práce. |
|
dc.format |
93 s. (117 200 znaků) |
|
dc.format.extent |
9735681 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
srovnávací analýza
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
web presentation
|
en |
dc.subject |
comparative analysis
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.title |
Webová prezentace reklamních agentur |
|
dc.title.alternative |
The Web Presentation of Advertising Agencies |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with web presentation of advertising agencies. The theoretical framework of the work are given various forms of Internet marketing and described in detail of the website. From history to the present work outlines the scope of advertising agencies including the specifics of their sites. The practical part deals with SEO analysis and comparative analysis of the five largest advertising agencies operating on the Czech market. Both investigations are evaluated and then describes the strengths and weaknesses of each presentation. Project part is design optimized website, which is based on the facts in the analyzes carried out the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40855
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account