Motivace nákupního chování Generace Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace nákupního chování Generace Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Cibulka, Roman
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:58Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:58Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34599
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na motivace nákupního chování Generace Y a sleduje kulturní a společenské změny, které do značné míry ovlivňují nákupní rozhodovaní této mladé generace. Práce definuje Generaci Y a nabízí mnohá teoretická východiska a přístu-py k vymezení její věkové hranice. Srovnává rozdílné sociální geografie, aby zjistila, že přes rozdílnou historii různých ekonomik, neexistují významné rozdíly mezi přístupem ke spotřebě ve vyspělých a transitivních ekonomikách. S ohledem na prosazující se kulturu individualismu se práce soustředí na vnitřní motivaci mladého spotřebitele a význam pojmu "selfbranding". V praktické časti jednoduchými otázkami sleduje preferenci zdrojů informací pro mladou generaci, jejich motivační potenciál a změny ve vnímání reklamy. Zjištěná data nabízejí základ k určitým, byť s ohledem na velikost vzorku, opatrným závě-rům a doporučením pro praxi.
dc.format 92 s. (134 132 znaků)
dc.format.extent 6306544
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace Y cs
dc.subject motivace cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject self-identita cs
dc.subject selfbranding cs
dc.subject ME generation cs
dc.subject emoce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject Generation Y en
dc.subject Motivation en
dc.subject Buying Behavior en
dc.subject Self-identity en
dc.subject Self-branding en
dc.subject ME Generation en
dc.subject Emotion en
dc.subject Communication en
dc.subject Brand en
dc.title Motivace nákupního chování Generace Y
dc.title.alternative The Motivation of Shopping Behavior Generation Y
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on motivation of buying behavior of Generation Y and is monitoring cultural and social changes that are important for buying decisions of this young generation. The thesis defines Generation Y and offers many theoretical solutions and approaches to set age borders of this generation. It compares different social geogra-phies to find out that although of many differences in various economics there are no strik-ing differences in approach to consume in developed and transitive economics. The thesis is focused to motivation of young consumer and meaning of self-branding according to promoting culture of individualism. There in the practical part of the thesis we are monitor-ing with some easy questions preference of information sources for young generation, their motivation potential and changes in perception of advertising. The data we were able to collect offers basics for some conclusions but due to amount of the research sample we would use them carefully.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40847
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
cibulka_2015_dp.pdf 6.014Mb PDF View/Open
cibulka_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
cibulka_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account