Podpora prodeje v lékárenství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora prodeje v lékárenství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Babicová Petláková, Veronika
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:58Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:58Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34598
dc.description.abstract K propagaci v lékové oblasti není možné přistupovat stejně jako k jakémukoli jinému spotřebnímu zboží. Uvedené pravidlo platí pro veškeré metody marketingových komunikací, tedy i pro podporu prodeje v lékárenství, na kterou se zaměřuje tato diplomová práce. Teoretická část se zabývá standardně využívanými nástroji podpory prodeje, které dává do souvislosti s požadavky zákona o regulaci reklamy v lékové oblasti. Představuje tak základní prvky podpory, které je možné v lékárnách využít. Praktická část se zaměřuje na vyhodnocení údajů získaných díky provedenému explorativnímu výzkumu, který se soustředí na názory a potřeby cílové skupiny, a analýzu trhu vy-brané skupiny léčiv. Výsledky zároveň slouží k vytvoření projektové části, která se zabývá oblastí vzdělávání a metodami podpory, které by mohly být přínosné nejen pro cílovou skupinu, ale bylo by možné je využít i při nastavování marketingových strategií farmaceutických společností. Závěrečné sdělení shrnuje veškerá zjištění, popisuje návrhy dalších případných aktivit v budoucnu a také vlastní zhodnocení přínosu autora v této oblasti.
dc.format 87 s. (106 853 znaků).
dc.format.extent 7006672
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject léčivý přípravek cs
dc.subject lék cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject lékárna cs
dc.subject Sales Promotion en
dc.subject Medicinal Product en
dc.subject Medicine en
dc.subject Education en
dc.subject Pharmacy en
dc.title Podpora prodeje v lékárenství
dc.title.alternative The Sales Promotion in Pharmaceutical Services
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated It is not possible to do the promotion in the medicine field in the same way as in the other ordinary goods. This rule is valid for all methods of marketing communication, including sales promotion in the pharmacy, and this area is main issue in this Thesis. The theoretical part deals with standard tools used by sales promotions, which puts into context with the requirements of the regulation of advertising in the pharmaceutical area. It is introducing the basic elements of support that can be used in pharmacies. The practical part focuses on the evaluation of data obtained through the explorative research, which concentrates on opinions and needs of the target group, and market analysis of the selected group of the medicinal product. The results also serve to creation of the project section, which focuses on education and support methods that would not be only beneficial for the target group, but it could be used through the setting up of marketing strategies of pharmaceutical companies. Final part of this Thesis summarizes all the findings, describes future activities and assesses the benefit of this thesis and author for this area.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40845
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-21


Files in this item

Files Size Format View
babicová petláková_2015_dp.pdf 6.682Mb PDF View/Open
babicová petláková_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
babicová petláková_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account