dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Babicová Petláková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:58Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:58Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34598
|
|
dc.description.abstract |
K propagaci v lékové oblasti není možné přistupovat stejně jako k jakémukoli jinému spotřebnímu zboží. Uvedené pravidlo platí pro veškeré metody marketingových komunikací, tedy i pro podporu prodeje v lékárenství, na kterou se zaměřuje tato diplomová práce. Teoretická část se zabývá standardně využívanými nástroji podpory prodeje, které dává do souvislosti s požadavky zákona o regulaci reklamy v lékové oblasti. Představuje tak základní prvky podpory, které je možné v lékárnách využít. Praktická část se zaměřuje na vyhodnocení údajů získaných díky provedenému explorativnímu výzkumu, který se soustředí na názory a potřeby cílové skupiny, a analýzu trhu vy-brané skupiny léčiv. Výsledky zároveň slouží k vytvoření projektové části, která se zabývá oblastí vzdělávání a metodami podpory, které by mohly být přínosné nejen pro cílovou skupinu, ale bylo by možné je využít i při nastavování marketingových strategií farmaceutických společností. Závěrečné sdělení shrnuje veškerá zjištění, popisuje návrhy dalších případných aktivit v budoucnu a také vlastní zhodnocení přínosu autora v této oblasti. |
|
dc.format |
87 s. (106 853 znaků). |
|
dc.format.extent |
7006672 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
léčivý přípravek
|
cs |
dc.subject |
lék
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
lékárna
|
cs |
dc.subject |
Sales Promotion
|
en |
dc.subject |
Medicinal Product
|
en |
dc.subject |
Medicine
|
en |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
Pharmacy
|
en |
dc.title |
Podpora prodeje v lékárenství |
|
dc.title.alternative |
The Sales Promotion in Pharmaceutical Services |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
It is not possible to do the promotion in the medicine field in the same way as in the other ordinary goods. This rule is valid for all methods of marketing communication, including sales promotion in the pharmacy, and this area is main issue in this Thesis. The theoretical part deals with standard tools used by sales promotions, which puts into context with the requirements of the regulation of advertising in the pharmaceutical area. It is introducing the basic elements of support that can be used in pharmacies. The practical part focuses on the evaluation of data obtained through the explorative research, which concentrates on opinions and needs of the target group, and market analysis of the selected group of the medicinal product. The results also serve to creation of the project section, which focuses on education and support methods that would not be only beneficial for the target group, but it could be used through the setting up of marketing strategies of pharmaceutical companies. Final part of this Thesis summarizes all the findings, describes future activities and assesses the benefit of this thesis and author for this area. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40845
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-21 |
|