Komunitní marketing cosplay

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunitní marketing cosplay

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vykydal, Pavel
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:57Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:57Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34594
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá definováním publika/konzumentů a nadšenců cosplaye. Cosplay je zde brán jako subkultura projevující se hlavně v komunitách. Tato subkultura je natolik mladá, že nebyla dostatečně prozkoumána a skrývá potenciál komerčního využití. Práce klade důraz na potenciál v rámci komunitního marketingu. Teoretická část popisuje vznik a vymezení cosplaye mezi ostatními subkulturami, praktická část zkoumá co nejpodrobněji popis subkultury z pohledu potenciálních klientů cosplayerů založeným na anketách, sondách a sekundárním sběru dat a projektová část se snaží aplikovat získané poznatky na reálné kampani a vyhodnotit dopad kampaně na komunitu cosplayerů.
dc.format 100
dc.format.extent 2431911
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cosplay cs
dc.subject subkultura cs
dc.subject komunitní marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Cosplay en
dc.subject Subculture en
dc.subject Community Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Komunitní marketing cosplay
dc.title.alternative The Community Marketing Cosplay
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with definition of audience/consumers and fans of cosplay. Cosplay is considered as a subculture manifested mainly in communities. This subculture is young enough to have not been described yet and hides potential for commercial profit. The thesis emphasizes mainly the usage within community marketing. Theoretical part describes origin and specification of cosplay between other subcultures, practical part elaborates the description of subculture from the angle of potential clients of cosplayers based on surveys and secondary research. The project part tries to apply gained findings on real campaign and analyse the impact of campaign to community of cosplayers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40839
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
vykydal_2015_dp.pdf 2.319Mb PDF View/Open
vykydal_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
vykydal_2015_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account