Komunitní marketing cosplay
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vykydal, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:57Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:57Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34594
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá definováním publika/konzumentů a nadšenců cosplaye. Cosplay je zde brán jako subkultura projevující se hlavně v komunitách. Tato subkultura je natolik mladá, že nebyla dostatečně prozkoumána a skrývá potenciál komerčního využití. Práce klade důraz na potenciál v rámci komunitního marketingu. Teoretická část popisuje vznik a vymezení cosplaye mezi ostatními subkulturami, praktická část zkoumá co nejpodrobněji popis subkultury z pohledu potenciálních klientů cosplayerů založeným na anketách, sondách a sekundárním sběru dat a projektová část se snaží aplikovat získané poznatky na reálné kampani a vyhodnotit dopad kampaně na komunitu cosplayerů. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.format.extent |
2431911 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cosplay
|
cs |
dc.subject |
subkultura
|
cs |
dc.subject |
komunitní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Cosplay
|
en |
dc.subject |
Subculture
|
en |
dc.subject |
Community Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Komunitní marketing cosplay |
|
dc.title.alternative |
The Community Marketing Cosplay |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with definition of audience/consumers and fans of cosplay. Cosplay is considered as a subculture manifested mainly in communities. This subculture is young enough to have not been described yet and hides potential for commercial profit. The thesis emphasizes mainly the usage within community marketing. Theoretical part describes origin and specification of cosplay between other subcultures, practical part elaborates the description of subculture from the angle of potential clients of cosplayers based on surveys and secondary research. The project part tries to apply gained findings on real campaign and analyse the impact of campaign to community of cosplayers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40839
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account