Vliv společenské odpovědnosti na image firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vaníčková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:56Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:56Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34590
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti (CSR) a jejího vlivu na utváření firemní image. V posledních letech se ukazuje jako stále důležitější, aby se firmy snažily o to "být dobrým sousedem". Přestože je společenská odpovědnost dobrovolnou aktivitou, je vyvíjen stále větší externí i interní tlak na to, aby se firmy nesoustředily jen na maximalizaci zisku, ale snažily se být prospěšné i svému okolí. V práci jsou formulována teoretická východiska společenské odpovědnosti organizace, která autorce slouží jako bytelný základ pro vlastní výzkum vlivu a vnímání CSR mezi zaměstnanci poradenské společnosti eNovation. Širší kontext práce je podložen analýzou výzkumu zaměřeného na českou veřejnost. Autorka posléze s pomocí syntézy dostupných zdrojů navrhuje, jakým způsobem by bylo možné firemní společenskou odpovědnost zefektivnit. |
|
dc.format |
134 s. |
|
dc.format.extent |
2281963 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Společenská odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
stakeholders
|
cs |
dc.subject |
implementace CSR
|
cs |
dc.subject |
profit
|
cs |
dc.subject |
people
|
cs |
dc.subject |
planet
|
cs |
dc.subject |
ekonomická oblast
|
cs |
dc.subject |
sociální oblast
|
cs |
dc.subject |
environmentální oblast
|
cs |
dc.subject |
eNovation s.r.o
|
cs |
dc.subject |
Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
Stakeholders
|
en |
dc.subject |
CSR implementation
|
en |
dc.subject |
Profit
|
en |
dc.subject |
People
|
en |
dc.subject |
Planet
|
en |
dc.subject |
Economy
|
en |
dc.subject |
Society
|
en |
dc.subject |
Environment
|
en |
dc.subject |
eNovation Ltd
|
en |
dc.title |
Vliv společenské odpovědnosti na image firmy |
|
dc.title.alternative |
The Corporate Social Responsibility Influence on the Corporate Image |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the last couple of years, a combination of strong internal and external pressures has led companies to discover and utilize various forms of good neighbour policies. At the expense of pure profit maximizing, the companies have become more aware of their possible impact on social and economical environment, and have pursued activities that benefit society on a much larger scale. The issue of Corporate Social Responsibility (CSR) and its influence on company's image and identity are the main objectives of this diploma thesis. Against the backdrop of CSR theoretical basis and research on CSR perception by the Czech public, the author of the thesis analyzes the nature of CSR activities deployed by a Prague-based advisory company eNovation Ltd. and their perception by the employees. The author also deals with possible options of how to modify the eNovation CSR to make it more efficient and acceptable for its employees. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40834
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account