Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Toncerová, Lucie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:56Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:56Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34588
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá kreativitou v rámci kreativního oddělení reklamní agentury. Teoretická část popisuje kreativitu, techniky, kreativní proces. Také se zaměřuje na reklamní agentury, jejich typy a funkce v rámci agentury. Praktická část zkoumá jak vypadá kreativní proces v malajské reklamní agentuře Ellipsis a jestli jsou výstupy agentury kreativní. Poslední projektová část navrhuje zlepšení dílčích problémů, které se vyskytují v popisované reklamní agentuře.
dc.format 81
dc.format.extent 3964805
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklamní agentura cs
dc.subject reklama cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject kreativní proces cs
dc.subject kreativní techniky cs
dc.subject advertising agency en
dc.subject advertising en
dc.subject creativity en
dc.subject creative process en
dc.subject creative techniques en
dc.title Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
dc.title.alternative The Creativity within the Creative Department of the Advertising Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on creativity in creative department in advertising agency. The theo-retical part describes creativity, techniques and creative process. It is also focused on ad-vertising agencies, its types and job positions within advertising agency. The practical part describes creative proces in Malaysian advertising agency Ellipsis and whether the work is creative. The last- project part suggests solution and improvement for issues in the agency.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40832
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
toncerová_2015_dp.pdf 3.781Mb PDF View/Open
toncerová_2015_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
toncerová_2015_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account