Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Thoř, Martin
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:56Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:56Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34587
dc.description.abstract Práce se zabývá vhodností využití uměleckých forem graffiti a street artu jako možných nástrojů marketingové komunikace. Práce poskytuje teoretická východiska pro zpracování těchto možností. Práce také analyzuje vybrané komunikační kampaně, které využívají prvků graffiti a street artu a na základě těchto analýz poskytuje souhrnná doporučení a návrhy k ideální podobě takovýchto kampaní.
dc.format 88
dc.format.extent 2686136
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject graffiti cs
dc.subject street art cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová kampaň cs
dc.subject subkultura cs
dc.subject graffiti en
dc.subject street art en
dc.subject marketng communication en
dc.subject marketing campain en
dc.subject subculture en
dc.title Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací
dc.title.alternative The Graffiti and Street Art as a Tool of Marketing Communications
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated Thesis deals with the approprietes of using artistic forms of graffiti and street art as a marketing communication tools. Thesis summarizes the thoretical backround for use of these options.Thesis also analyze chosen communication campaigns which are using elements of graffiti and street art and it provide the procedures and possible solutions for ideal form of these campaigns, which are based on analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40831
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
thoř_2015_dp.pdf 2.561Mb PDF View/Open
thoř_2015_vp.doc 155Kb Microsoft Word View/Open
thoř_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account