Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas |
| Author: |
Šulíková, Zuzana
|
| Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce pojednává o prvcích vizuálního merchandisingu užívaných v maloobchodním prostředí módního průmyslu. Hlavním cílem této práce je zmapovat a popsat jednotlivé nástroje vizuálního merchandisingu konkrétně u módních značek Zara a Lindex, a následně posoudit jejich míru účinnosti a vhodnosti užití vzhledem k cílové skupiny Fa-shionistas. Účelem této práce je vymezit opatření a návrhy ke komunikaci s cílovou skupinou. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34585
|
|
Date:
|
2015-01-30 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
|
Grade for thesis and defense:
|
C
40829
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account