Politický marketing mimo volební období

DSpace Repository

Language: English čeština 

Politický marketing mimo volební období

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Štěpán, Jiří
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:55Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:55Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34582
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikací politických stran v mimovolebním období. Hlavním cílem práce je popsat komunikaci na českém politickém trhu v období mezi jednotlivými volbami a zjistit zda v ČR probíhá permanentní kampaň. V teoretické části práce jsou představeny principy politického marketingu a také permanentní kampaně a využívání nových médií v politické komunikaci. V praktické části je proveden výzkum českého politického trhu a komunikačních aktivit, které české politické strany vyvíjejí. V závěru práce navrhuje možné změny a zlepšení komunikace na českém politickém trhu.
dc.format 120953
dc.format.extent 2525932
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject mimovolební období cs
dc.subject politická komunikace cs
dc.subject permanentní kampaň cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject political marketing en
dc.subject outside-electoral period en
dc.subject political communication en
dc.subject permanent campaign en
dc.subject social networks en
dc.title Politický marketing mimo volební období
dc.title.alternative The Political Marketing Outside the Electoral Period
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the communication of political parties in the outside-electoral period. The main goals are to describe communication on the Czech political market in the period between the elections and to find out whether there is a permanent campaign in Czech Republic. The theoretical part introduces the principles of political marketing, as well as permanent campaign and the use of new media in political communication. In the practical part there is a research executed. It deals with the Czech political market, and communication activities of Czech political parties. In the end the thesis suggests possible changes and improvements in communication on the Czech political market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40825
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
štěpán_2015_dp.pdf 2.408Mb PDF View/Open
štěpán_2015_vp.doc 145.5Kb Microsoft Word View/Open
štěpán_2015_op.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account