Politický marketing mimo volební období
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Štěpán, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:55Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34582
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikací politických stran v mimovolebním období. Hlavním cílem práce je popsat komunikaci na českém politickém trhu v období mezi jednotlivými volbami a zjistit zda v ČR probíhá permanentní kampaň. V teoretické části práce jsou představeny principy politického marketingu a také permanentní kampaně a využívání nových médií v politické komunikaci. V praktické části je proveden výzkum českého politického trhu a komunikačních aktivit, které české politické strany vyvíjejí. V závěru práce navrhuje možné změny a zlepšení komunikace na českém politickém trhu. |
|
dc.format |
120953 |
|
dc.format.extent |
2525932 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
mimovolební období
|
cs |
dc.subject |
politická komunikace
|
cs |
dc.subject |
permanentní kampaň
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
outside-electoral period
|
en |
dc.subject |
political communication
|
en |
dc.subject |
permanent campaign
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Politický marketing mimo volební období |
|
dc.title.alternative |
The Political Marketing Outside the Electoral Period |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the communication of political parties in the outside-electoral period. The main goals are to describe communication on the Czech political market in the period between the elections and to find out whether there is a permanent campaign in Czech Republic. The theoretical part introduces the principles of political marketing, as well as permanent campaign and the use of new media in political communication. In the practical part there is a research executed. It deals with the Czech political market, and communication activities of Czech political parties. In the end the thesis suggests possible changes and improvements in communication on the Czech political market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40825
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account