Průmysl osobního rozvoje: byznys 21. století?
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Pekařová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:54Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34576
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zaobírá tématem osobního rozvoje. Lidé od nepaměti usilují o to, aby žili šťastný a naplňující život. Nyní přichází odvětví, které pomáhá lidem toto téma řešit. Tím odvětvím je právě osobní rozvoj. V teoretické části je definováno, co osobní rozvoj znamená, nastíněna jeho problematika a vysvětleny odborné pojmy, související s praktickou částí. V praktické části je provedena analýza internetového prostředí v souvislosti s tímto tématem a kvalitativní šetření formou hloubkových rozhovorů s cílovou skupinou. Výstupem z práce je návrh projektu, kterým je tvorba internetové sociální platformy. |
|
dc.format |
84 s. (139 958 znaků) |
|
dc.format.extent |
1891118 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza webu
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
Personal Development
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Web Analysis
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Qualitative Research
|
en |
dc.subject |
In-depth Interveiw
|
en |
dc.title |
Průmysl osobního rozvoje: byznys 21. století? |
|
dc.title.alternative |
The Personal Development Industry: Business of the 21 Century? |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final thesis is about personal development. People have been always seeking happy and satisfying life. Nowadays, there exists the field which helps people to solve this topic. The field is called personal development. In theoretical part of this thesis it is defined what personal development is and what its issues are and the theory about technical terms used in practical part is also explained. Internet environment analysis and qualitative research realised through in-depth interviews with target group are included in practical part of the thesis. The draft of an online social platform project is the output of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40813
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account