Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kovářová, Kristýna
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:53Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:53Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34572
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro výběr potenciální cílové sku-piny pro novou značku. Projektová část řeší problematiku vybudování značky rezonující s cílovou skupinou.
dc.format 110 s. (152 724 znaků)
dc.format.extent 6152987
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cílený marketing cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject cílení cs
dc.subject umísťování cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject Target marketing en
dc.subject segmentation en
dc.subject targeting en
dc.subject positioning en
dc.subject brand building en
dc.title Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
dc.title.alternative Target Group Identification for Purposes of Fashion Brand Market Entrance
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The subject of this diploma thesis is target group identification for purposes of a new fash-ion brand market entrance. First the theoretical part puts target marketing into the historical context and then it processes a topic of its application in practise with an emphasis on modern methods and approaches to the market segmentation. The research part of the the-sis consists of a segmentation research, goal of which was to profile segments and to create a segmentation map for selection of a potential target group for the new brand. The project part deals with issues of building a brand resonating with the target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40807
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-21


Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2015_dp.pdf 5.867Mb PDF View/Open
kovářová_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
kovářová_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account