Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:53Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:53Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34572
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro výběr potenciální cílové sku-piny pro novou značku. Projektová část řeší problematiku vybudování značky rezonující s cílovou skupinou. |
|
dc.format |
110 s. (152 724 znaků) |
|
dc.format.extent |
6152987 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cílený marketing
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
cílení
|
cs |
dc.subject |
umísťování
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
Target marketing
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.title |
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh |
|
dc.title.alternative |
Target Group Identification for Purposes of Fashion Brand Market Entrance |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this diploma thesis is target group identification for purposes of a new fash-ion brand market entrance. First the theoretical part puts target marketing into the historical context and then it processes a topic of its application in practise with an emphasis on modern methods and approaches to the market segmentation. The research part of the the-sis consists of a segmentation research, goal of which was to profile segments and to create a segmentation map for selection of a potential target group for the new brand. The project part deals with issues of building a brand resonating with the target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40807
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account