Efektivní nastavení osobního blogu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Klouda, David
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:53Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:53Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34571
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá efektivním nastavením osobního blogu, a to jak v rovině textového obsahu, tak i jeho vizuální prezentace a následně i propagace. V teoretické části práce vymezuje pojmy nezbytné pro práci s následující částí diplomové práce. Zabývá se především internetem, osobními blogy v kombinaci s tvorbou jejich ob-sahu a následně digitálním marketingem se zaměřením na internetové vyhledávače a soci-ální sítě. Praktická část se skládá z interpretace odpovědí posbíraných z online dotazníků, aby bylo možno odpovědět na výzkumné otázky práce. Projektová část předestírá ukázkový osobní blog. Ten je popsán podle závěrů z analýzy dat dotazníkového šetření a pokládá jednu z cest, jak by měl vypadat kvalitní osobní blog. |
|
dc.format |
86 (138 773 znaků) |
|
dc.format.extent |
2938653 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
Osobní blog
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
Digital marketing
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Personal blog
|
en |
dc.subject |
Social networks
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.title |
Efektivní nastavení osobního blogu |
|
dc.title.alternative |
The Setting Up of an Efficient Personal Blog |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the effective settings of a personal blog, both in terms of textual con-tent as well as its visual presentation and promotion. The theoretical part defines the concepts necessary to work with the next part of this thesis. It mainly deals with the Internet, personal blogs in combination with content making and digital marketing focusing on internet search engines and social networking . The practical part consists of the interpretation of the responses collected from online questionnaire in order to answer the research questions. Project part sample suggests personal blog . It is described by the conclusions of the analy-sis of the survey data and considered one of the ways how could quality personal look like. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40806
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account