dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Zubec, Mikuláš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:52Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:52Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34564
|
|
dc.description.abstract |
Podstatou této bakalářské práce je návrh nízkorozpočtové komunikační strategie v on-line prostředí pro uvedení nového výrobku na trh v roce 2015. Výrobkem je zde oblečení pro děti s atopickým ekzémem, které bylo vyvinuto ve společnosti VÚB a.s. Teoretická práce se zabývá základními pojmy z oblasti marketingových komunikací, definuje nízkorozpočtovou komunikační strategii a charakterizuje prostředí on-line, jakožto média. V rámci praktické části práce je proveden kvalitativní výzkum, jehož cílem je seznámit se s cílovou skupinou, zjistit jejich preference a nákupní chování, které slouží jako důležitý zdroj informací pro závěrečnou část práce, kde autor navrhuje komunikační kampaň. |
|
dc.format |
69 s. (96 451 znaků) |
|
dc.format.extent |
3783674 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nízkorozpočtová komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
on-line strategie
|
cs |
dc.subject |
CleverTex
|
cs |
dc.subject |
atopický ekzém
|
cs |
dc.subject |
low-cost communication strategy
|
en |
dc.subject |
on-line strategy
|
en |
dc.subject |
CleverTex
|
en |
dc.subject |
atopic eczema
|
en |
dc.title |
Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh |
|
dc.title.alternative |
The Low-Budget Online Communication Strategy for a Product Launch |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The gist of this bachelor thesis is to design low-cost on-line communication strategy for a new product launched in 2015. The product is clothing for children suffering from atopic eczema. This product was developed at VUB a.s. Theoretical part contains the basic definitions of marketing communication, low-cost communication strategy and characterizes the on-line environment as a type of mass medium. The practical part is a qualitative research whose aim is to collect information about a target group to identify its preferences and purchase behavior which is used as an important source of information for the final part where the author proposes a communication campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40796
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|