Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vančura, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:51Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34562
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se v teoretické části zabývá problematikou eventů jako nástroje komunikačního mixu. Analyzuje možnosti využití eventů za účelem splnění obchodních cílů, nebo za účelem interní komunikace společností. Práce se zaměřuje především na sponzorství akcí a mediální partnerství. Tyto dvě věci jsou nedílnou a nezbytnou součástí při pořádání větších veřejných akcí. V praktické části poté popsanou teorii ukazuje na příkladu a podrobné analýze akce Vino-braní na Grébovce 2014. Analyzovány jsou všechny mediální a sponzorské plnění dané akce. Analyzován je také obsah daných plnění, spokojenost s akcí, návštěvnost a zpětná vazba od mediálních partnerů. Výstupem je hodnocení celé akce a to zejména z pohledu mediálních partnerů a sponzorů spolu s návštěvníky. Na závěr je doporučeno zlepšení nebo prohloubení jednotlivých nástrojů. |
|
dc.format |
65 |
|
dc.format.extent |
1893442 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
mediální sponzorství
|
cs |
dc.subject |
sponzorství
|
cs |
dc.subject |
vinobraní
|
cs |
dc.subject |
účinnost PR
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
media sponsorship
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
vintage
|
en |
dc.subject |
PR efficiency
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014 |
|
dc.title.alternative |
The Organizing a Public Event - Vintage at Grébovka 2014 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this thesis is focused on an issue of events as a tool of communication mix. It analyses the possibilities of using the events in order to meet the business aims, or for internal communication of the companies. It is mainly focused on a media partnership and sponsorship of the events. These two things are an integral and essential part of organizing any large public event. The written theory is then applied on an example of detailed analysis of an event Vinobraní at Grébovka 2014. The analysis is focused on all media and sponsorship fulfillment of this event. It also covers the content of the fulfillment, satisfaction with the event, attendance and feedback from media partners. The outcome of this thesis is the evaluation of the whole event especially from the perspective of media partners, sponsors and also visitors. In conclusion, there is recommended to improve or deepen the individual tools. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40791
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account