Content marketing v B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Content marketing v B2B

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Útlý, Michal
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34561
dc.description.abstract Tato bakalářská práce sleduje současné využívání a potenciál budoucího využívání nástrojů content marketingu malými a středními firmami segmentu B2B. Teoretická část se dotýká vazby mezi tradičními nástroji marketingové komunikace a trendem v podobě content mar-ketingu, ve svém závěru se věnuje zveřejněnému výzkumu využívání content marketingu v B2B. Hloubkové rozhovory s manažery vybraných společností segmentu B2B odhalují, do jaké míry tyto firmy pracují s nástroji content marketingu a zda vidí v těchto nástrojích dlouhodobou budoucnost.
dc.format 59
dc.format.extent 6926059
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Content marketing cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject B2B cs
dc.subject malé a střední firmy cs
dc.subject Content marketing en
dc.subject B2B en
dc.subject small and medium businesses en
dc.title Content marketing v B2B
dc.title.alternative The Content Marketing in B2B
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis follows the current use and potential future use of the instruments of the Con-tent marketing through small and medium sized businesses of the B2B segment. The theo-retical part concerns the links between tools of traditional marketing communication and the current trends of a Content Marketing, in its conclusion it is devoted to the published research of usage of the Content Marketing in B2B. In-depth interviews realised with man-agers of selected B2B segment companies reveals which of these companies operate with tools of Content Marketing and whether they see in these instruments long-term future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40789
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
útlý_2015_dp.pdf 6.605Mb PDF View/Open
útlý_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
útlý_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account