Content marketing v B2B
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Útlý, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:51Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34561
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce sleduje současné využívání a potenciál budoucího využívání nástrojů content marketingu malými a středními firmami segmentu B2B. Teoretická část se dotýká vazby mezi tradičními nástroji marketingové komunikace a trendem v podobě content mar-ketingu, ve svém závěru se věnuje zveřejněnému výzkumu využívání content marketingu v B2B. Hloubkové rozhovory s manažery vybraných společností segmentu B2B odhalují, do jaké míry tyto firmy pracují s nástroji content marketingu a zda vidí v těchto nástrojích dlouhodobou budoucnost. |
|
dc.format |
59 |
|
dc.format.extent |
6926059 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Content marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
malé a střední firmy
|
cs |
dc.subject |
Content marketing
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
small and medium businesses
|
en |
dc.title |
Content marketing v B2B |
|
dc.title.alternative |
The Content Marketing in B2B |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis follows the current use and potential future use of the instruments of the Con-tent marketing through small and medium sized businesses of the B2B segment. The theo-retical part concerns the links between tools of traditional marketing communication and the current trends of a Content Marketing, in its conclusion it is devoted to the published research of usage of the Content Marketing in B2B. In-depth interviews realised with man-agers of selected B2B segment companies reveals which of these companies operate with tools of Content Marketing and whether they see in these instruments long-term future. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40789
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account