Komunikace F.AN Fitness Třešť
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Popelářová, Vladimíra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:50Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:50Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34554
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou zdravého životního stylu. Speciálně se zaměřuje na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra F.AN FITNESS Třešť. Teoretická část analyzuje a objasňuje klíčové pojmy z marketingu služeb, marketingu spor-tovních zařízení, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Praktická část představuje fitness centrum F.AN FITNESS Třešť, jsou zde uvedeni jeho hlavní konkurenti a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníku fitness cen-tra. V závěru práce uvádí autorka doporučení, která by mohla vést k vyšší spokojenosti zákazníků fitness centra. |
|
dc.format |
63 s. (90 122 znaků) |
|
dc.format.extent |
4073792 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing sportovních zařízení
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
healthy lifestyle
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing of sport institutions
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Komunikace F.AN Fitness Třešť |
|
dc.title.alternative |
The Communications of the Healthy Lifestyle |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis handles with issues of healthy lifestyle. It is specially focused on marketing research of customer satisfaction at fitness center F.AN FITNESS Třešť. The theoretical part analyses and clarifies key terms of the marketing of services, marketing of sport institutions, marketing research and customer satisfaction. The practical part introduce the information about fitness center F.AN FITNESS Třešť, present the list of direct competitors and describes marketing research of customer satisfac-tion. At the end of the bachelor's thesis the author presents recommendations that could lead to higher customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40780
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account