Analýza webových stránek Unie Kompas
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Pejlová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:50Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:50Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34551
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek Unie Kompas. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k elektronickému marketingu,zásady tvorby webových stránek a metody pro testování webových stránek. Praktická část obsahuje informace získané z uživatelského testování s pěti respondenty, dále doplněné u analýzy sekundárních dat získaných z nástroje Google Analytics a také z teplotních map. Cílem práce bylo zhodnotit uživatelskou přívětivost webových stránek Unie Kompas a na základě testování vyvodit doporučení pro nápravu zjištěných nedostatků. |
|
dc.format |
71 s. (82 774 znaků) |
|
dc.format.extent |
1981830 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
uživatelské testování
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
teplotní mapy
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
user testing
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
heat maps
|
en |
dc.title |
Analýza webových stránek Unie Kompas |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of the Website Unie Kompas |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis analyzes the websites of the Unie Kompas. The theoretical part explains the concepts related to electronic marketing, principles of creation web pages and methods for testing web sites. The practical part contains information obtained from user testing with five respondents, supplemented by analysis of secondary data obtained from the tool Google Analytics and also from heatmaps. The aim of the study was to evaluate the user-friendly websites od Unie Kompas and consequently to conclude recommendations for correction of identified deficiencies. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40777
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account