Analýza webových stránek Unie Kompas

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza webových stránek Unie Kompas

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Pejlová, Pavlína
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:50Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:50Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34551
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek Unie Kompas. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k elektronickému marketingu,zásady tvorby webových stránek a metody pro testování webových stránek. Praktická část obsahuje informace získané z uživatelského testování s pěti respondenty, dále doplněné u analýzy sekundárních dat získaných z nástroje Google Analytics a také z teplotních map. Cílem práce bylo zhodnotit uživatelskou přívětivost webových stránek Unie Kompas a na základě testování vyvodit doporučení pro nápravu zjištěných nedostatků.
dc.format 71 s. (82 774 znaků)
dc.format.extent 1981830
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject teplotní mapy cs
dc.subject internet en
dc.subject marketing en
dc.subject website en
dc.subject user testing en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject heat maps en
dc.title Analýza webových stránek Unie Kompas
dc.title.alternative The Analysis of the Website Unie Kompas
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis analyzes the websites of the Unie Kompas. The theoretical part explains the concepts related to electronic marketing, principles of creation web pages and methods for testing web sites. The practical part contains information obtained from user testing with five respondents, supplemented by analysis of secondary data obtained from the tool Google Analytics and also from heatmaps. The aim of the study was to evaluate the user-friendly websites od Unie Kompas and consequently to conclude recommendations for correction of identified deficiencies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40777
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
pejlová_2015_dp.pdf 1.890Mb PDF View/Open
pejlová_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
pejlová_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account