Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pavelková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:49Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:49Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34549
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci města Opavy. Práce má za úkol zjistit, které komunikační nástroje města jsou mezi občany známé a nejvíce využívané. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována potřebná terminologie týkající se marketingové komunikace. Praktická část obsahuje orientační analýzu, která popisuje stávající komunikační nástroje města a nejznámější akce pořádané městem. Dále také vyhodnocuje výsledky kvantitativního šetření, ze kterého dává doporučení magistrátu pro rozhodování, které nástroje ke komunikaci s občany by mělo používat, případně zlepšit jejich propagaci. |
|
dc.format |
64 s. (85 290 znaků) |
|
dc.format.extent |
3918325 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Statutární město Opava
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
městský marketing
|
cs |
dc.subject |
akce města
|
cs |
dc.subject |
městský zpravodaj
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Statutory city of Opava
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
City Marketing
|
en |
dc.subject |
City Events
|
en |
dc.subject |
City Newspaper
|
en |
dc.subject |
Social media
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication Aimed Towards the Residents of Town Opava |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's Thesis examines the marketing communication of the city of Opava. The main goal of this thesis is to evaluate which communication tools/channels are best known and most used among the citizens of Opava. This work consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part of this thesis defines the necessary marketing communi-cations terminology used throughout the thesis. The practical part consists of orientational analysis that describes all the currently utilised communication tools/channels and also provides a summary of all the events officialy organised by the city of Opava. It also eva-luates the results of a quantitative survey, which lead to a set of recommandations aimed to improve the Opava City's Town Hall communication with citizens, as well as to improve the efficiency of city's promotional activities. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40775
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account