dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Najtová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:49Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:49Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34547
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nedostatky interní komunikace vybrané firmy a s pomocí dat zjištěných od zaměstnanců podat návrhy řešení, které povedou k vzájemnému pochopení a jednotě při naplňování cílů a firemní vize. V první teoretické části se práce zabývá cíli, aktivitami PR a také komunikačními kanály, které PR používá. Dále se věnuje teoretickým východiskům interní komunikace se zaměřením na její cíle, nástroje, předpoklady dobrého fungování a překážky, které efektivní interní komunikaci brání. Následně popisuje proces vedoucí k efektivnímu nastavení interní PR. V dalších kapitolách se zabývá marketingovým výzkumem a jeho metodikou. V druhé, praktické části, práce navazuje na zjištěné teoretické poznatky. Analyzuje komunikační nástroje firmy využívané pro interní PR. S pomocí metodologie dotazníků a focus group shromažďuje data a na základě získaných informací jsou pak navrhována možná řešení pro efektivní nastavení interní komunikace ve vybrané firmě. |
|
dc.format |
58 s. (86 367 znaků) |
|
dc.format.extent |
1553085 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanecké vztahy
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
employee relations
|
en |
dc.title |
Interní komunikace ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Internal Communication in the Chosen Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šuch, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to analyse the shortcomings of internal communication of the selected company and based on the data collected from the employees propose a solution that will lead to better mutual understanding and unity in the fulfillment of the company's goals and vision. In the first theoretical part, the thesis focuses on the goals, PR activities and communication channels which PR uses. Next, it deals with the theoretical bases for the internal communication with the focus on the goals, tools and prerequisites for the well-functioning internal communication, as well as possible obstacles, which prevent effective communication from taking place. Next, the thesis describes the process which leads to the set up of the effective internal PR. In the following chapters it further deals with the marketing research and its methodology. In the second part, the thesis builds on the discovered theoretical knowledge. It analyses the communication tools that the company uses for the internal PR. With the help of the methodology of questionnaires and focus group it collects the data and based on acquired information proposes possible solutions for effective set-up of internal communication in the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40772
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|