The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Nacházelová, Daniela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:49Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:49Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34546
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá teorií a praxí guerilla marketingu. V teorii se práce věnuje důležitým atributům guerilla kampaní, právním aspektům a všeobecným postupům, které by každá fima měla při vytváření kampaní uplatnit. Praktická část se zabývá rozdělením cílových skupin firmy Rowline s.r.o., specifikuje metodologie práce, stanovuje výzkumné otázky a analyzuje poznatky z kvalitativního šetření. V závěru se autorka zamýšlí nad získanými informacemi a vyvozuje z nich příšlušné závěry.
dc.format 57
dc.format.extent 10972940
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject atributy cs
dc.subject originalita cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject právní aspekty guerilla marketingu cs
dc.subject marketingový plan cs
dc.subject Rowline s.r.o. cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject focus group cs
dc.subject spinální zranění cs
dc.subject Paraple cs
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject attributes en
dc.subject originality en
dc.subject creativity en
dc.subject law aspects of guerilla marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject Rowline Ltd. en
dc.subject target group en
dc.subject focus group en
dc.subject spinal injury en
dc.subject Paraple en
dc.title The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd
dc.title.alternative The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis covers theory and practical analysis of guerilla marketing. Theory covers main principles for successful guerilla campaign process, law aspects of guerilla marketing and general principles that every company should follow. Practical part is cover-ing target groups of Rowline Ltd., specifies methodology of work, defines marketing re-search methodology and specifies research questions that are analyzed. Conclusion covers all information gathered during the process and comes with redefined findings.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40771
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
nacházelová_2015_dp.pdf 10.46Mb PDF View/Open
nacházelová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
nacházelová_2015_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account