Vnímání značky Apple
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kovářík, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:48Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:48Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34542
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou preferencí a přínosů produktů značky Apple pro její dlouhodobé uživatele. Teoretická část práce definuje pojmy jako obchodní značka, firemní image a identita, marketingové komunikace, sociální status a spotřebitelské chování. Stejně tak součástí této časti je vymezení pojmu marketingového výzkumu a specifikace metodo-logie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá analýzou dat prove-deného kvantitavního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím vyhodnocením se zamyšlením autora nad možnými důvody právě takovýchto výsledků. |
|
dc.format |
61 s. (80255 znaků) |
|
dc.format.extent |
6736894 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Apple
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
vnimání
|
cs |
dc.subject |
preference
|
cs |
dc.subject |
sociální status
|
cs |
dc.subject |
Apple
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
preference
|
en |
dc.subject |
social status
|
en |
dc.title |
Vnímání značky Apple |
|
dc.title.alternative |
The Perception of Apple Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis analyzes the preferences and benefits of Apple products for its long-term users. The theoretical part deals with the definition of terms such as trademark, corpo-rate image and identity, marketing communications, social status and consumer behavior. As well as definition of marketing research methodology and specification of research que-stions. The practical part deals with data analysis of quantitative research through a questi-onnaire survey and its evaluation followed by a reflection of the author about the possible reasons for these results. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40766
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account