Vnímání značky Apple

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Apple

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kovářík, Tomáš
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:48Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:48Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34542
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou preferencí a přínosů produktů značky Apple pro její dlouhodobé uživatele. Teoretická část práce definuje pojmy jako obchodní značka, firemní image a identita, marketingové komunikace, sociální status a spotřebitelské chování. Stejně tak součástí této časti je vymezení pojmu marketingového výzkumu a specifikace metodo-logie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá analýzou dat prove-deného kvantitavního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím vyhodnocením se zamyšlením autora nad možnými důvody právě takovýchto výsledků.
dc.format 61 s. (80255 znaků)
dc.format.extent 6736894
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Apple cs
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject vnimání cs
dc.subject preference cs
dc.subject sociální status cs
dc.subject Apple en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject perception en
dc.subject preference en
dc.subject social status en
dc.title Vnímání značky Apple
dc.title.alternative The Perception of Apple Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis analyzes the preferences and benefits of Apple products for its long-term users. The theoretical part deals with the definition of terms such as trademark, corpo-rate image and identity, marketing communications, social status and consumer behavior. As well as definition of marketing research methodology and specification of research que-stions. The practical part deals with data analysis of quantitative research through a questi-onnaire survey and its evaluation followed by a reflection of the author about the possible reasons for these results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40766
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
kovářík_2015_dp.pdf 6.424Mb PDF View/Open
kovářík_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
kovářík_2015_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account