Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kadlček, Martin
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:48Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:48Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34539
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou image profesionálního fotbalového klubu 1. FC Slovácko, a.s. Teoretická část se zabývá problematikou firemní image, její analýzou a informacemi o marketingovém výzkumu. Praktická část vyhodnocuje image klubu na základě zpracovaného dotazníkového výzkumu vyplněného oslovenými respondenty. Dále byla praktická část doplněna o SWOT analýzu a sekundární data, které srovnávaly klub s konkurencí. V závěru práce je uvedeno několik návrhů a doporučení k dosažení lepších výsledků v oblasti klubové image a spokojenosti zákazníků.
dc.format 63 s.
dc.format.extent 6665073
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject analýza image cs
dc.subject image 1. FC Slovácko cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing sportovního klubu cs
dc.subject image en
dc.subject corporate image en
dc.subject image analysis en
dc.subject image 1. FC Slovacko en
dc.subject marketing en
dc.subject mar keting-sports club en
dc.title Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.
dc.title.alternative The Measurement Company Image 1.FC Slovacko, Inc
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyzes the image of a professional football club 1.FC Slovacko, Inc. The theoretical part deals with corporate image, its analysis and information on mar ketingresearch. The practical part evaluates the image of the club, based on a prepared questionnaire filled by the respondents. Further, the practical part complemented by analysis SWOT and secondary data comparing with other clubs in same competition. The conclusion contains several suggestions and recommendations to achieve better results in the club's image and customer satisfaction.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40763
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
kadlček_2015_dp.pdf 6.356Mb PDF View/Open
kadlček_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
kadlček_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account