Marketing a propagace divadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace divadla

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Hejral, Aleš
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:47Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:47Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34535
dc.description.abstract Cílem práce je specifikovat pozici divadla v prostředí marketingu nejen jako prostředku propagace, ale i jejího objektu. Hlavním obsahem práce je porovnání druhů divadla a také srovnání s jinými prvky kreativní nebo živé kultury, jakými jsou například film nebo reklama. Teoretická část popisuje neziskové organizace, přístup vlády k otázce kultury v rámci České republiky a význam marketingu pro generování finančních prostředků. Praktická část se věnuje výzkumu metodou hloubkových rozhovorů ze směru vybraných profesionálních a amatérských divadel, k porovnání jejich přístupu k vlastní propagaci, hledání a získávání sponzorů a využívání moderních technologií jako ukazatele současného trendu.
dc.format 62 s. (104 000 znaků)
dc.format.extent 2374490
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Divadlo cs
dc.subject marketing divadla cs
dc.subject fundraising divadla cs
dc.subject kreativní průmysl cs
dc.subject Theatre en
dc.subject marketing of a theatre en
dc.subject theatre's fund-raising en
dc.subject creative industry en
dc.title Marketing a propagace divadla
dc.title.alternative Marketing and Promotion of a Theatre
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated Goal of this work is to specify the theatre's position within the marketing's field either as propagation engine or as propagation's object. Main body work is about to match various kinds of a theatre and to compare it with other kinds of creative and life culture such as a film or commercials are. Theoretic part of this work describes non profit organisations, Governmental attitude towards the culture issues within the Czech Republic territory. And distinguish the marketing's significance in the financial resources' generating. Practical part is dedicated to a depth individual interviews' research to study amateur and professional theatre groups with their attitude to marketing, self promotion, sponsorship development and modern technologies' exploitation in compare. That works as the current trends' indicator.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40758
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
hejral_2015_dp.pdf 2.264Mb PDF View/Open
hejral_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
hejral_2015_op.docx 120.4Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account