dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Hajdík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:47Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:47Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34533
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje komunikaci lokálních neziskových organizací Otevřená okna a Proutek. Jsou popsána teoretická východiska jak pro oblast marketingové komunikace, tak pro oblast nestátních neziskových organizací. V praktické části je řešen výzkum komunikačních aktivit zvolených organizací a jejich vliv na obyvatele regionu, ve kterém tyto organizace existují. Data, která byla pro účely výzkumu získána formou dotazování, jsou analyzována a na základě analýz jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení pro zlepšení komunikace. |
|
dc.format |
52 s (72 544 znaků) |
|
dc.format.extent |
1984461 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Otevřená okna
|
cs |
dc.subject |
Proutek
|
cs |
dc.subject |
nestátní neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
Otevrena okna
|
en |
dc.subject |
Proutek
|
en |
dc.subject |
non-governmental non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
marketing communi-cation mix
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.title |
Komunikační aktivity regionálních neziskových organizací |
|
dc.title.alternative |
Communication Activities of Regional Non-profit Organizations |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with communication of local non-governmental non-profit organizations Otevrena okna and Proutek. Theoretical background is described both for the area of marketing communication and for the area of non-governmental non-profit organizations. Furthermore a research is carried out of communication activities of selected organizations and their influence on the people of the region in which these organizations exist. Data, which was for research purposes obtained through interviews are analyzed and based on these analyzes the research questions are answered and recommendations for improved communication are suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40756
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|