Využití moderních komunikačních technologií u mladých praktických lékařů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Grygar, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:47Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:47Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34532
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na analýzu pozice moderních komunikačních technologií u nastupující generace mladých praktických lékařů. V praktické částí je obsažena charakteristika praktického lékařství a její současný vývoj. Dále je zde popsána problematika vstupu nových komunikačních technologií a prostředků ke zkvalitnění komunikace s pacientem a jeho edukaci, jako nástroje efektivní péče praktického lékaře. Na základě marketingového výzkumu je provedeno vyhodnocení postojů a zkušeností mladých praktických lékařů s touto moderní technologií. Závěrem jsou definovány možností další komunikace moderních technologií k cílové sku-pině. |
|
dc.format |
60 s. (82 581 znaků) |
|
dc.format.extent |
8361360 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
technologie
|
cs |
dc.subject |
telemedicína
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
praktický lékař
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
technology
|
en |
dc.subject |
telemedicine
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
health
|
en |
dc.subject |
general practitioner
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Využití moderních komunikačních technologií u mladých praktických lékařů |
|
dc.title.alternative |
The Use of Modern Communication Technologies by Young General Practitioners |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyses the position of modern communication technologies amongst the in-coming generation of young general practitioners. The practical part characterizes general medicine and its current development. It also de-scribes introduction of new communication technologies, aimed at communication with patients and patient education, as a tool facilitating effective care provided by general practitioners. Based on marketing research, the thesis evaluates views and experience of young general practitioners with modern communication technologies. The thesis also defines possibilities of communicating modern technology with general practitioners as the target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40755
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account