Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Feiferlíková, Regina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:46Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:46Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34531
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá image gumárenské společnosti Continental Barum s.r.o. vyrábějící různé druhy plášťů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související právě s image, jako např. firemní identita a firemní kultura. Teorie obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuta podrobná charakteristika výše jmenované firmy a popsány jednotlivé druhy podpory institucím ve Zlínském kraji. Analýza image společnosti je provedena za pomoci dotazníkového šetření, ze kterého je zjištěno, jak obyvatelé zlínského regionu vnímají společnost, jaká je míra známosti firmy a jejích produktů vůbec a jak je společnost zainteresována do života Zlínského kraje. Marketingový výzkum byl proveden formou písemného dotazníku distribuovaného elektronicky. Součástí dotazníku je i metoda zjišťování postojů pomocí škál - sémantický diferenciál. Důležitým bodem závěrečné práce je interpretace zjištěných výsledků dotazníkového výzkumu, na základě nichž je možné navrhnout další kroky vedoucí k zviditelnění společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji, potažmo v celé České republice.
dc.format 61 s. (83 109 znaků)
dc.format.extent 5843947
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image a analýza image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject podpora organizací cs
dc.subject analýza dotazníkového šetření cs
dc.subject sémantický diferenciál cs
dc.subject Continental Barum cs
dc.subject Zlínský kraj cs
dc.subject Image en
dc.subject analysis of image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject marketing survey en
dc.subject support of organizations en
dc.subject analysis of questionary en
dc.subject semantic differential en
dc.subject Continental Barum en
dc.subject Zlin's region en
dc.title Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Image Measuring of the Company Continental Barum in Zlín's Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis deals with the image of tyre producing company Continental Barum s.r.o. A theoretical part explains terminology related to the image eg. corporate identity, corporate culture as well as the marketing research terminology. A practical part describes detailed characteristics of the above mentioned company and its support to various companies within Zlín region. The analysis of the company image has been carried out using a survey. The implications of the survey show the public perception of the company in Zlín region; awareness of its products, company´s involvement in public life. Marketing survey has been conducted in the form of an electronic questionnaire. One part of the survey is focused on semantic differential. The interpretation of the analysis results proposes the possible ways of improving company´s perception in Zlín region and subsequently in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40754
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
feiferlíková_2015_dp.pdf 5.573Mb PDF View/Open
feiferlíková_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
feiferlíková_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account