Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Feiferlíková, Regina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:46Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:46Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34531
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá image gumárenské společnosti Continental Barum s.r.o. vyrábějící různé druhy plášťů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související právě s image, jako např. firemní identita a firemní kultura. Teorie obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuta podrobná charakteristika výše jmenované firmy a popsány jednotlivé druhy podpory institucím ve Zlínském kraji. Analýza image společnosti je provedena za pomoci dotazníkového šetření, ze kterého je zjištěno, jak obyvatelé zlínského regionu vnímají společnost, jaká je míra známosti firmy a jejích produktů vůbec a jak je společnost zainteresována do života Zlínského kraje. Marketingový výzkum byl proveden formou písemného dotazníku distribuovaného elektronicky. Součástí dotazníku je i metoda zjišťování postojů pomocí škál - sémantický diferenciál. Důležitým bodem závěrečné práce je interpretace zjištěných výsledků dotazníkového výzkumu, na základě nichž je možné navrhnout další kroky vedoucí k zviditelnění společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji, potažmo v celé České republice. |
|
dc.format |
61 s. (83 109 znaků) |
|
dc.format.extent |
5843947 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Image a analýza image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
podpora organizací
|
cs |
dc.subject |
analýza dotazníkového šetření
|
cs |
dc.subject |
sémantický diferenciál
|
cs |
dc.subject |
Continental Barum
|
cs |
dc.subject |
Zlínský kraj
|
cs |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
analysis of image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
marketing survey
|
en |
dc.subject |
support of organizations
|
en |
dc.subject |
analysis of questionary
|
en |
dc.subject |
semantic differential
|
en |
dc.subject |
Continental Barum
|
en |
dc.subject |
Zlin's region
|
en |
dc.title |
Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Image Measuring of the Company Continental Barum in Zlín's Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis deals with the image of tyre producing company Continental Barum s.r.o. A theoretical part explains terminology related to the image eg. corporate identity, corporate culture as well as the marketing research terminology. A practical part describes detailed characteristics of the above mentioned company and its support to various companies within Zlín region. The analysis of the company image has been carried out using a survey. The implications of the survey show the public perception of the company in Zlín region; awareness of its products, company´s involvement in public life. Marketing survey has been conducted in the form of an electronic questionnaire. One part of the survey is focused on semantic differential. The interpretation of the analysis results proposes the possible ways of improving company´s perception in Zlín region and subsequently in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40754
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account