Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Dvořák, Petr
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:46Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:46Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34530
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing a propagaci valašskomeziříčského hudebního festivalu Valašský špalíček. Teoretická část definuje kulturu a organizace, které kulturu provozují. Dále obecně vysvětluje marketing kulturních produktů a popisuje marketingovou komunikaci. Tato část také obsahuje teoretický popis ekonomických analýz a marketingového výzkumu. Praktická část charakterizuje festival Valašský špalíček a pořádající organizaci. Následně se zaměřuje na marketingový mix, zejména na komunikaci festivalu s veřejností. Součástí praktické části práce jsou také marketingové analýzy a marketingový výzkum. Závěr práce se věnuje návrhu změn, které mají vést k rozvoji festivalu.
dc.format 69 s. (87787)
dc.format.extent 3562139
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kultura cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject hudba cs
dc.subject festival cs
dc.subject Valašský špalíček cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject culture en
dc.subject non profit organization en
dc.subject music en
dc.subject festival en
dc.subject Valašský špalíček en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing mix en
dc.subject social network en
dc.title Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the Valašský Špalíček Music Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on marketing and promotion of music festival Valašský špalíček in Valašské Meziříčí. The theoretical part of the bachelor thesis firstly defines the term culture and organizations which organize cultural actions. Secondly the thesis is concentrated on general definition of marketing of cultural products and detail description of marketing communication. This part also comprises theoretical description of economical analysis and marketing research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40753
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
dvořák_2015_dp.pdf 3.397Mb PDF View/Open
dvořák_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
dvořák_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account