Vývoj a výchova dítěte od početí do období předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chourová, Ludmila
|
|
dc.contributor.author |
Palková, Milena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:27:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T02:27:45Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3448
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci jsem se pokusila nastínit vývoj a výchovu jedince od početí do období předškolního věku. Popsala jsem skutečnosti, které vedou ke správnému vývoji a výchově jedince. Zabývala jsem se nejvíce vývojem a výchovou ve starším batolivém období a obdobím dítěte předškolního věku. Práce je rozdělena do pěti kapitol podle vývojových fází. Cílem bakalářské práce je zamyšlení nad základními činiteli vývoje, metody hry, socializace jedince a závěrem shrnutí negativně a pozitivně působících prvků v rodině. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
607872 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prenatální období
|
cs |
dc.subject |
novorozenec
|
cs |
dc.subject |
kojenec
|
cs |
dc.subject |
batole
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
Prenatal period
|
en |
dc.subject |
newborn baby
|
en |
dc.subject |
suckling baby
|
en |
dc.subject |
toddler
|
en |
dc.subject |
pre-school age child
|
en |
dc.subject |
socialization of applied elements in family
|
en |
dc.title |
Vývoj a výchova dítěte od početí do období předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Development and upbringing of a child from conception to pre-school age |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kohoutek, Rudolf |
|
dc.date.accepted |
2007-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
I tried to make a view of development and education of individual from the beginning to the period of pre-school age in my baccalaureate work. I described all matters which lead to the right development and education of individual. I mostly handled with development and education in older toddling period and pre-school child period. Work is devided into five chapters according to developmental phases. The goal of the baccalaureate work is to think about basic factors of development, game methods, socialization of individuals and summary negatively and positively applied elements in family at the end. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006238
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
výchova a péče
|
cs |
local.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
local.subject |
care and education
|
en |
local.subject |
child development
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account