Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Toušová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:19Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:19Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34371
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou online prodejců s módou. Analyzovanými subjekty jsou čeští prodejci a britský prodejce ASOS. Subjekty budou hodnoceny na základě kom-parativní analýzy. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. Teore-tická část je oporou pro část praktickou a definuje základní marketingové pojmy jako mód-ní marketing, e-commerce, komunikační mix, sociální sítě, marketingový výzkum a kompa-rativní analýza. Praktická část se zaměřuje na hodnocení online prodejců v řadě kritérií a následný marketingový průzkum, který zkoumá nákupní chování a znalost značky ASOS u cílové skupiny prodejců. Na základě analýzy a zjištěných dat je vyvozen závěr a doporuče-ní. |
|
dc.format |
70 s. (103 929) |
|
dc.format.extent |
2435505 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Móda
|
cs |
dc.subject |
módní marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
Fashion
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.title |
Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh |
|
dc.title.alternative |
Business Potential of ASOS E-commerce Retailer to Enter the Czech Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with analysis of fashion e-commerce retailers. Subject that will be analyzed are Czech e-commerce retailers and British e-commerce retailer ASOS. Retailers will be evaluated on the basis of comparative analysis. The thesis is divided into a theoreti-cal and a practical part. Theoretical part is a support for the practical part and defines basic marketing terms such as fashion marketing, e-commerce, communication mix, social media, marketing research and comparative analysis. Practical part will focus on evaluating e-commerce retailers and on marketing research, that will explore consumers behaviour and their knowledge of ASOS retailer. On the basis of the analysis will be created conclusion and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40545
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account