Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Šilerová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:18Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34365
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelových služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována analýze hotelových služeb. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce vyvozena doporučení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb. |
|
dc.format |
63 s. (91 408 znaků) |
|
dc.format.extent |
22596445 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
hotel services
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix in tourism
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.title |
Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna |
|
dc.title.alternative |
Quality of Services Provided by the Spa Hotel Lanterna |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with a topic of quality of services provided by the Spa hotel Lanterna. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. In the theoretical part, basic knowledge about tourism, tourism marketing, hotel services and marketing research are processed. The practical part is devoted to the analysis of the hotel services. Using a questionnaire is determined by the extent of customer satisfaction with the current services. Based on my findings, some recommendations are suggested the hotel to increase the quality of the provided services. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40539
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account