Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Šilerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:18Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:18Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34365
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelových služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována analýze hotelových služeb. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce vyvozena doporučení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb.
dc.format 63 s. (91 408 znaků)
dc.format.extent 22596445
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketingový mix v cestovním ruchu cs
dc.subject hotel cs
dc.subject hotel services en
dc.subject tourism en
dc.subject quality en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject marketing mix in tourism en
dc.subject hotel en
dc.title Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna
dc.title.alternative Quality of Services Provided by the Spa Hotel Lanterna
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with a topic of quality of services provided by the Spa hotel Lanterna. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. In the theoretical part, basic knowledge about tourism, tourism marketing, hotel services and marketing research are processed. The practical part is devoted to the analysis of the hotel services. Using a questionnaire is determined by the extent of customer satisfaction with the current services. Based on my findings, some recommendations are suggested the hotel to increase the quality of the provided services.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40539
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-28


Files in this item

Files Size Format View
šilerová_2015_dp.pdf 21.54Mb PDF View/Open
šilerová_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
šilerová_2015_op.doc 122Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account