dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Rácová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:17Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:17Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34353
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do šesti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do pěti kapitol a představuje studio Mazaná kočka.cz, jeho marketingový mix a novou formu komunikace spolu s reklamními kampaněmi, od nichž se odvíjí i následný průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními. |
|
dc.format |
75 s. a obrazové přílohy 14 s. |
|
dc.format.extent |
3850539 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Mailchimp
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Mailchimp
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace studia Mazaná kočka |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Mazaná kočka Studio |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2015-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Mazaná kočka Studio. Its main objective is to analyze the current state of marketing communication of the studio, especially the new forms of marketing communication and describe the process of creating a new campaign, to determine whether it meets the objectives and has a positive effect on the image of the Studio. The theoretical part of this thesis deals with the basic concepts of marketing and marketing communications, such as marketing and communication mix and communication of the company and new forms of marketing communication. It is divided into six chapters. The practical part is divided into five chapters and introduces the Mazaná Kočka Studio, its marketing mix and the new form of communication, along with the advertising campaigns, which are followed by a questionnaire survey and its evaluation, along with suggestions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40521
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|