Marketingová komunikace studia Mazaná kočka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace studia Mazaná kočka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Rácová, Eva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:17Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:17Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34353
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do šesti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do pěti kapitol a představuje studio Mazaná kočka.cz, jeho marketingový mix a novou formu komunikace spolu s reklamními kampaněmi, od nichž se odvíjí i následný průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními.
dc.format 75 s. a obrazové přílohy 14 s.
dc.format.extent 3850539
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Mailchimp cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social media marketing en
dc.subject internet marketing en
dc.subject e-mail marketing en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject Facebook en
dc.subject Mailchimp en
dc.subject Google Analytics en
dc.title Marketingová komunikace studia Mazaná kočka
dc.title.alternative Marketing Communication of the Mazaná kočka Studio
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2015-05-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Mazaná kočka Studio. Its main objective is to analyze the current state of marketing communication of the studio, especially the new forms of marketing communication and describe the process of creating a new campaign, to determine whether it meets the objectives and has a positive effect on the image of the Studio. The theoretical part of this thesis deals with the basic concepts of marketing and marketing communications, such as marketing and communication mix and communication of the company and new forms of marketing communication. It is divided into six chapters. The practical part is divided into five chapters and introduces the Mazaná Kočka Studio, its marketing mix and the new form of communication, along with the advertising campaigns, which are followed by a questionnaire survey and its evaluation, along with suggestions and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40521
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
rácová_2015_dp.pdf 3.672Mb PDF View/Open
rácová_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
rácová_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account