Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Měchura, Lukáš
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:14Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:14Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34334
dc.description.abstract Tato bakalářská práce "Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí" se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou a neziskovými organizacemi. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o nestátní neziskové organizaci Greenpeace a jejích aktuálních sociálních kampaních. V této druhé části se nachází analýza komunikačních aktivit vykonávaných v rámci zmíněných kampaní s ohledem na využité nástroje komunikačního mixu a dále také marketingový výzkum audiovizuálních spotů komunikovaných v kampani "Zachraňme Arktidu!". Z analýzy i marketingového výzkumu jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zefektivnění komunikace organizace Greenpeace.
dc.format 61 s. (102 325 znaků)
dc.format.extent 13511826
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject Greenpeace cs
dc.subject Postavme se za lesy cs
dc.subject Společně proti uhlí cs
dc.subject Zachraňme Arktidu! cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject non-profit organisation en
dc.subject communication mix en
dc.subject campaign en
dc.subject Greenpeace en
dc.subject Stand for forest en
dc.subject Jointly against coal en
dc.subject Save the Arctic! en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí
dc.title.alternative Social Marketing - Environmental Protection Campaigns
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is "Social Marketing - Environmental Protection Campaigns". It deals with the social marketing, social advertising and non-profit organisations. The first part of the work defines these terms and provides a theoretical base to the second part, which is about non state non-profit organisation Greenpeace and its current social campaigns. The analysis of communication activities of above mentioned campaigns with regard to used communication mix tools is presented in the second part of the work, together with the marketing research of audio-visual spots which were communicated in "Save the Arctic!" campaign. Finally, the conclusions and recommendations for efficiency improvement of Greenpeace communication are deduced from the analysis and marketing research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40485
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
měchura_2015_dp.pdf 12.88Mb PDF View/Open
měchura_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
měchura_2015_op.pdf 820.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account