Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Měchura, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:14Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:14Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34334
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce "Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí" se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou a neziskovými organizacemi. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o nestátní neziskové organizaci Greenpeace a jejích aktuálních sociálních kampaních. V této druhé části se nachází analýza komunikačních aktivit vykonávaných v rámci zmíněných kampaní s ohledem na využité nástroje komunikačního mixu a dále také marketingový výzkum audiovizuálních spotů komunikovaných v kampani "Zachraňme Arktidu!". Z analýzy i marketingového výzkumu jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zefektivnění komunikace organizace Greenpeace. |
|
dc.format |
61 s. (102 325 znaků) |
|
dc.format.extent |
13511826 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
Greenpeace
|
cs |
dc.subject |
Postavme se za lesy
|
cs |
dc.subject |
Společně proti uhlí
|
cs |
dc.subject |
Zachraňme Arktidu!
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
non-profit organisation
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
Greenpeace
|
en |
dc.subject |
Stand for forest
|
en |
dc.subject |
Jointly against coal
|
en |
dc.subject |
Save the Arctic!
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí |
|
dc.title.alternative |
Social Marketing - Environmental Protection Campaigns |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is "Social Marketing - Environmental Protection Campaigns". It deals with the social marketing, social advertising and non-profit organisations. The first part of the work defines these terms and provides a theoretical base to the second part, which is about non state non-profit organisation Greenpeace and its current social campaigns. The analysis of communication activities of above mentioned campaigns with regard to used communication mix tools is presented in the second part of the work, together with the marketing research of audio-visual spots which were communicated in "Save the Arctic!" campaign. Finally, the conclusions and recommendations for efficiency improvement of Greenpeace communication are deduced from the analysis and marketing research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40485
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account