Marketingové komunikace kamenictví Rejda
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Machová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:12Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:12Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34330
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá klíčovým prvkem marketingového procesu, což je tvorba komunikační strategie, která je aplikovaná na regionální kamenictví. Má za cíl rozvoj a získávání nových zákazníků. Práce obsahuje seznámení s teorií o malém podnikání a marketingových komunikacích, dále se teoreticky zabývá novými možnostmi rozvoje v podniku. Prakticky jsou vypracovány situační analýzy, pomocí kterých je navrhnuta nová komunikace. Práce obsahuje také tržní experiment, jehož cílem je rozšíření pole působnosti kamenictví a získávání nových klientů. Práce by měla sloužit jako hlavní podklad při rozvoji kamenictví Rejda. |
|
dc.format |
107 s. (140 480 znaků). |
|
dc.format.extent |
2594875 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
kamenictví Rejda
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza SWOT
|
cs |
dc.subject |
analýza Pest
|
cs |
dc.subject |
analýza Porter
|
cs |
dc.subject |
tržní experiment
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
Rejda stonemasonry
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Pest analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
market experiment
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace kamenictví Rejda |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications Stonemasonry Rejda |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the key element of the marketing process, namely the creation of a communication strategy that is applied to the regional stonemasonry. It aims at developing and acquiring new customers. The thesis also includes introduction to the theory of small business and marketing communications. Moreover, in theory it focuses on new oppor-tunities to develop the enterprise. In practice, it developes situation analyses, by means of which a new communication is suggested. The thesis also includes a market experiment, which aims to extend the stomemasonry sphere of activity and draw new clients. The study should also serve as a main source for further development of Rejda stonemasonry. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40480
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account