dc.contributor.advisor |
Koppová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Tylová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:18:18Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3432
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je změřit spokojenost klientů pojišťovny Generali, získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová. V teoretické části se dozvíme něco o službách, marketingu služeb, pojišťovnictví a také marketingovém výzkumu. V analytické části se blíže seznámíme s pojišťovnou Generali a agenturou Eva Koppová. V této části dále změřím spokojenost klientů prostřednictvím marketingového výzkumu, technikou písemného dotazování. Následně pak provedu analýzu výsledků výzkumu, navrhnu opatření a doporučení jak pro paní Evu Koppovou, tak i pro pojišťovnu. |
cs |
dc.format |
59 s., 3 s. dotazník |
cs |
dc.format.extent |
860505 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 |
|
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Generali
|
cs |
dc.subject |
pojištění
|
cs |
dc.subject |
povinné ručení automobilu
|
cs |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
Generali
|
en |
dc.subject |
insurance
|
en |
dc.subject |
damage liability of car
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová |
cs |
dc.title.alternative |
Measurement of constituency's satisfaction insurance company Generali, Inc. gained by means of agency Eva Koppova |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-23 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-12-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor's thesis is to measure satisfaction of the insurance company Generali's constituency, get by means of agency Eva Koppova. In theory section we will know learn something about services, marketing of services, about insurance business and marketing research too. In analytical section we'll take up with the insurance company Generali and agency Eva Koppova. In this section I will also measure satisfaction of constituency by means of marketing research, method of interrogatory. Subsequently I will make analysis results of marketing research, bring in arrangements and recommendation for both Ms Eva Koppova and insurance company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4749
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|