Komunikace zdravého životního stylu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:10Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:10Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34319
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací zdravého životního stylu. Konkrétně si klade za cíl vytvořit analýzu in-store komunikace firmy BIOOO.cz. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se podpory prodeje a osobního prodeje. Jsou zde také definovány výzkumné otázky. Praktická část řeší průběh výzkumných šetření mystery shoppingu a pozorování na prodejně, jejich výsledky, analýzu použitých prvků podpory prodeje v prodejně a také analýzu ostatních komunikačních aktivit firmy. V závěru práce se nacházejí návrhy a doporučení na zlepšení současných komunikačních aktivit firmy. |
|
dc.format |
64 s. (80 009 znaků) |
|
dc.format.extent |
3554281 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
dc.subject |
BIOOO.cz
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
healthy lifestyle
|
en |
dc.subject |
BIOOO.CZ
|
en |
dc.title |
Komunikace zdravého životního stylu |
|
dc.title.alternative |
Communication of Healthy Lifestyle |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is engaged in healthy lifestyle communication. Specifically, it sets a goal to create a BIOOO.CZ in-store communication analysis. The theoretical part is focused on a specification of terms related to sales promotion and personal selling. There are also the research questions defined in this part. The practical part sorts out the course of the research investigation: Mystery shoppping, observation on the store, their results, sales promotion elements used in the store analysis so as analysis of other communication activities of the firm. In the end, there is some advice on possible improvement of contemporary communication activities of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40469
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account