Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Čulák, Martin
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34309
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá aplikací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie při budování návštěvnosti rozsahem malého webu freelancera. Teoretická část práce popisuje všechny nástroje a postupy, které jsou k sestavení, aplikaci a vyhodnocování účinnosti obsahové strategie potřebné a také definuje výzkumné otázky. Praktická část pak popisuje aplikovanou obsahovou strategii a vyhodnocuje její vliv na návštěvnost webu. Dále pak na základě uživatelského testování webu vyhodnocuje uživatelskou přívětivost webu a stanovuje doporučení pro její zlepšení.
dc.format 63 s. (99 800 znaků)
dc.format.extent 14802722
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Obsahová strategie cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject freelancing cs
dc.subject analýza návštěvnosti cs
dc.subject testování použitelnosti cs
dc.subject Content strategy en
dc.subject content marketing en
dc.subject websites en
dc.subject freelancing en
dc.subject website analytics en
dc.subject user testing en
dc.title Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera
dc.title.alternative Analysis of Content and Application of Content Strategy on Freelancer's Website
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis covers the topic of application and evalutaion of a content strategy and its influence on the number of visits on a smaller freelancer website. The theoretical part of this thesis cover all neccesary tools and practices which are required in order to succesfully create, run and analyse a content strategy. The practical part of this thesis describes the actual content strategy applied and summarizes its influence on the number of visits on given website. Then, after a series of user testing, the website is evaluated in terms of user friendliness. After the series of tests, recommendations are provided to make the user experience better.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40459
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
čulák_2015_dp.pdf 14.11Mb PDF View/Open
čulák_2015_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
čulák_2015_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account