Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Čulák, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:08Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:08Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34309
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie při budování návštěvnosti rozsahem malého webu freelancera. Teoretická část práce popisuje všechny nástroje a postupy, které jsou k sestavení, aplikaci a vyhodnocování účinnosti obsahové strategie potřebné a také definuje výzkumné otázky. Praktická část pak popisuje aplikovanou obsahovou strategii a vyhodnocuje její vliv na návštěvnost webu. Dále pak na základě uživatelského testování webu vyhodnocuje uživatelskou přívětivost webu a stanovuje doporučení pro její zlepšení. |
|
dc.format |
63 s. (99 800 znaků) |
|
dc.format.extent |
14802722 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obsahová strategie
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
freelancing
|
cs |
dc.subject |
analýza návštěvnosti
|
cs |
dc.subject |
testování použitelnosti
|
cs |
dc.subject |
Content strategy
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
websites
|
en |
dc.subject |
freelancing
|
en |
dc.subject |
website analytics
|
en |
dc.subject |
user testing
|
en |
dc.title |
Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Content and Application of Content Strategy on Freelancer's Website |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis covers the topic of application and evalutaion of a content strategy and its influence on the number of visits on a smaller freelancer website. The theoretical part of this thesis cover all neccesary tools and practices which are required in order to succesfully create, run and analyse a content strategy. The practical part of this thesis describes the actual content strategy applied and summarizes its influence on the number of visits on given website. Then, after a series of user testing, the website is evaluated in terms of user friendliness. After the series of tests, recommendations are provided to make the user experience better. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40459
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account