Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Čížková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:08Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:08Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34308
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních reklam organizace World Wildlife Fund. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy - jejímu formování, principům a smyslu. Práce se dále zabývá emocemi a popisuje vliv emocí na konzumenta při vystavení reklamě s prosociálním sdělením za použití konkrétních reklamních apelů. Praktická část práce zkoumá a analyzuje využití apelů strachu a vřelosti v sociálních reklamách organizace World Wildlife Fund výzkumnou metodou focus group. Výzkum je součástí práce. |
|
dc.format |
62 s. (88 079 znaků) |
|
dc.format.extent |
1945071 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
neziskový
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
sociální problém
|
cs |
dc.subject |
apely
|
cs |
dc.subject |
strach
|
cs |
dc.subject |
vřelost
|
cs |
dc.subject |
využití apelu
|
cs |
dc.subject |
reklamní apel
|
cs |
dc.subject |
analýza World Wildlife Fund
|
cs |
dc.subject |
WWF
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
non-profit
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
social problem
|
en |
dc.subject |
appeals
|
en |
dc.subject |
fear
|
en |
dc.subject |
warmth
|
en |
dc.subject |
use of appeal
|
en |
dc.subject |
analysis of the World Wildlife Fund
|
en |
dc.subject |
WWF
|
en |
dc.title |
Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Social Advertising of the World Wildlife Fund |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyses the social advertising of the World Wildlife Fund organisation. The theoretical part focuses on the social advertising in terms of the theoretical definition and the phenomena of this topic studied so far - its forming, principles and sense. The thesis describes how emotions affect the consumers while the are being exposured to advertising with pro-social content with specific aadvertising appeals. The practical part of this thesis examines and analyses the usage of the appeals of fear and warmth in the social advertising of the World Wildlife Fund by the focus group research method. The research is part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40458
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account