Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Čížková, Petra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34308
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních reklam organizace World Wildlife Fund. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy - jejímu formování, principům a smyslu. Práce se dále zabývá emocemi a popisuje vliv emocí na konzumenta při vystavení reklamě s prosociálním sdělením za použití konkrétních reklamních apelů. Praktická část práce zkoumá a analyzuje využití apelů strachu a vřelosti v sociálních reklamách organizace World Wildlife Fund výzkumnou metodou focus group. Výzkum je součástí práce.
dc.format 62 s. (88 079 znaků)
dc.format.extent 1945071
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject neziskový cs
dc.subject emoce cs
dc.subject sociální problém cs
dc.subject apely cs
dc.subject strach cs
dc.subject vřelost cs
dc.subject využití apelu cs
dc.subject reklamní apel cs
dc.subject analýza World Wildlife Fund cs
dc.subject WWF cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject non-profit en
dc.subject emotion en
dc.subject social problem en
dc.subject appeals en
dc.subject fear en
dc.subject warmth en
dc.subject use of appeal en
dc.subject analysis of the World Wildlife Fund en
dc.subject WWF en
dc.title Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund
dc.title.alternative The Analysis of Social Advertising of the World Wildlife Fund
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated This thesis analyses the social advertising of the World Wildlife Fund organisation. The theoretical part focuses on the social advertising in terms of the theoretical definition and the phenomena of this topic studied so far - its forming, principles and sense. The thesis describes how emotions affect the consumers while the are being exposured to advertising with pro-social content with specific aadvertising appeals. The practical part of this thesis examines and analyses the usage of the appeals of fear and warmth in the social advertising of the World Wildlife Fund by the focus group research method. The research is part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40458
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
čížková_2015_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open
čížková_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
čížková_2015_op.docx 120.6Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account